Rouge hi-tech Bourjois


Am privit cu scepticism descrierea acestui produs, care promite o rezistenta nemaiincercata, insa cum sunt o mare fana a produselor Bourjois, nu m-am putut abtine. L-am testat in felul urmator: am aplicat un strat in jur de pranz, iar la ora 18.00, pot afirma ca nuanta a ramas aceeasi! Intre timp, am mancat, baut si m-am...sarutat (conteaza mult, aceasta fiind una din cauzele pentru care l-am achizitionat) la greu!:D
Dupa aplicare, este de preferat sa se foloseasca un balsam, deoarece poate aparea senzatia de buze uscate, Insa fiind un ruj rezistent la transfer, il iertam.
Sunt foarte incantata de produs, eu am luat nuanta 84 Rose pixel, insa ma tenteaza si 82(din imagine).
Este varianta ideala pentru acelea dintre noi care prefera un strop de culoare, dar nu doresc sa il imparta cu iubitul:).
Pretul? In jur de 30 RON.




Semnat,
Crisa

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu