Maybelline Salon Manicure Pastel


"# formulă cu pulbere de diamant ce oferă un efect final strălucitor;
# întăreşte şi fortifică unghiile;
# rezistă în timp;
# are o uscare rapidă."

Am fost destul de multumita de acest intaritor, nu mai stiu exact de nuante am avut din pacate.
Unghiile se simteau mai sanatoase,erau mai puternice si tin sa precizez ca inainte de a-l folosi aveam unghii de cauciuc,puteam sa le dau peste cap si nu se rupeau.Pot sa spun ca mi-a facut foarte bine si efectele s-au mentinut pe termen lung.

Am descoperit alt intaritor de la Maybelline care imi place mai mult,am sa scriu si despre acela, face parte tot din gama Salon Manicure.

Pret recomandat pentru Salon Manicure Pastel- 20-25 lei,depinde de magazin.

Lestie

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu