Rimmel Shock Gloss



"Noul Shock Gloss, dispnibil in doua nuante, este accesoriul perfect pentru un look irezistibil. Aplicatorul special, in forma de spatula, iti acopera buzele cu un strat protector de gloss. Vei obtine buze mai pline si mai hidratate, datorita extractului de ginseng, seminte de struguri si unt de shea."

Epic!Epic, I say.
Aplicatorul mi se pare genial,imi place la nebunie acest gloss.E rezistent,are stralucire si nu se intinde,ramane la locul lui.De multe ori mi se intampla ca gloss-ul sa o ia la plimbare si sa ma trezesc cu el pe te miri unde. Eh,din fericire cu asta nu am patit asa.
Nota 9.De ce 9? E lipicios ca superglue-ul.Dar tot imi place.
Sunt fericita posesoare a variantei Clear.
Pret? Aprox. 18 lei.

Lestie

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu