This or That- Nyx versus Colourpop

Hello!
Ce mai faceti? Pentru astazi m-am gandit sa va prezint inca niste rujuri, de aceasta data intr-o culoare care este in tendinte anul acesta, iar produsele participante sunt de la Nyx si Colourpop. Sa-i dam drumul.
Am ales rujurile Colourpop Ultra Matte in nuantele Trap si Bianca si rujul Nyx Lip Lingerie in nuanta Embellishment.
Ideea de a le compara mi-a venit in momentul in care mi-a ajuns comanda Colourpop cu setul de mini rujuri, si am observat ca Trap si Bianca seamana foarte mult. Initial voiam sa compar doar Trap si Embellishment, insa am zis sa le includ pe toate trei pentru ca exista diferente mici de subton. Bianca este o nuanta usor mai calda, cu un subton rozaliu odata ce se usuca, Embellishment are un subton roz-mov si mi se pare ca este o combinatie intre Trap si Bianca, iar Trap are un subton mov cu o usoara tenta de maro, as zice eu.
In ceea ce priveste formula, rujurile Colourpop sunt foarte lichide si trebuie avuta multa grija atunci cand le aplicam. Culorile sunt opace dintr-un singur strat, iar daca este nevoie se poate reaplica fara nicio problema, aratand foarte bine. In cazul Nyx, acesta are o textura mai cremoasa si densa, ca un mousse. In cazul reaplicarii recomand sa aveti o mana usoara pentru ca poate sa crape daca este stratul prea gros. 
Odata uscate raman pe pozitii indiferent de situatie, si rezista in jur de 5-6 ore eroic, chiar mai mult daca aveti grija ce mancati. Cand incep sa se duca, cele de la Colourpop se estompeaza ramanand totusi ceva pigment pe buze, pe cand rujul Nyx am observat ca tinde sa dispare in pete. 
Pentru demachiere recomand un demachiant bifazic sau un ulei, deoarece se dau jos destul de greu.
Diferenta cea mai mare dintre ele este accesibilitatea, deoarece produsele Cp se gasesc online, insa daca aveti ocazia sa le incercati vi le recomand cu drag. Pretul unui ruj Colourpop este de 6 dolari si sunt disponibile pe site-ul Colourpop. Rujul Nyx are pretul de 34 de lei si se gaseste pe Makeupshop sau in magazinele fizice Nyx din Bucuresti sau Constanta.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu