Throwback Thursday: The Body Shop Pinita Colada sorbet de corp

Hello! Ce mai faceti? Dupa un weekend si un inceput de saptamana destul de plin m-am asezat la birou cu o cana de ceai si am zis sa mai abordez si alte subiecte in afara de rujuri pentru ca in ultima vreme a fost cam singurul lucru la care m-am gandit. Pe de alta parte, am inceput si un project pan cu produse pe care vreau sa le termin pana la sfarsitului anului/ inceputul anului viitor (va urma un articol si despre acest subiect), asa ca va urma o serie de reviewuri ale acestor produse, iar primul care a cazut victima este sorbetul de corp de la The Body Shop cu ananas si cocos. 
Pinita Colada a fost editia limitata de vara de la The Body Shop si contine 3 produse: gel de dus, unt de corp, sorbet de corp si exfoliant. Eu le am pe ultimele 2.
                                                       
Sorbetul de corp este ca o crema cu textura usoara, care se absoarbe imediat in piele. In perioada verii il tineam la frigider si il aplicam cand ieseam din dus si in acest fel obtineam si hidratare dar si o racorire mult dorita in diminetile toride de vara. Un foarte mare plus este ca pielea nu ramane deloc lipicioasa dupa utilizare.
Textura lejera, cat si mirosul apetisant m-au facut sa revin zi de zi la aceasta crema, si o folosesc chiar si acum in perioada rece deoarece vreau sa o termin inainte de cele 12 luni de valabilitate.
Deoarece nu mai este disponibila pe site-ul romanesc, am gasit totusi o descriere pe site-ul oficial The Body Shop:
"Keep your cool all summer long with Pi̱ita Colada Body Sorbet. This ultra-lightweight texture gives you juicy burst of moisture with a deliciously fruity scent Рperfect for quick freshen ups on your travels.

Up to 24 hours of hydration 
Light and fast absorbing 

Leaves body instantly moisturized"

Un alt plus al acestui produs este ambalajul, care este flexibil si permite dozarea perfecta a produsului. Totodata este confectionat dintr-un plastic mat, care nu este alunecos in contact cu pielea umeda sau cu urme de crema. Pretul lui a fost de 62 de lei.
Ati incearcat vreun produs din colectia Pinita Colada? Eu sper sa o aduca inapoi la vara sau poate aduc din nou colectia Virgin Mojito pe care am ratat-o.

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii: