Review: The Body Shop Vitamin E Aqua Boost Sorbet

Buna ziua, buna ziua!

Intr-un final a rasarit soarele si pe strada mea si nu mai ploua. M-am trezit plina de energie si cu chef de scris, asa ca astazi vin cu un nou review, cel al cremei de zi de la The Body Shop- Vitamin E Aqua Boost Sorbet, o continuare a articolului despre crema de la noapte, de la aceeasi firma.


Descriere oficiala:
"Folosind tehnologia inovatoare Aqua Sphere Technology, crema de tip sorbet ofera tenului tau o hidratare intensa si racoritoare, fara a-l incarca. Textura lejera de serbet asigura absorbtia rapida, iar micro-particulele Aqua Spheres penetreaza pielea la un nivel profund, oferind hidratare timp de 24 de ore. Datorita mineralelor din componenta, uleiurile in exces de la suprafata tenului sunt eliminate, lasand un finish mat.

• Hidratare de 24 de ore prin tehnologia Aqua Spheres
• Matifiaza tenul, eliminand uleiurile in exces
• Potrivit pentru toate tipurile de ten
• Textura unica si ultra-lejera de serbet
• Contine ingrediente organice"

Mod de folosire;
"Se folosete in cadrul rutinei zilnice de ingrijire, dupa ce tenul a fost curatat, demachiat si tonifiat in prealabil cu celelalte produse din gama Vitamin E pentru continuitatea tratamentului. Crema se aplica pe ten dimineata si se maseaza pana la absorbtia completa in piele."

Este o crema cu textura de gel, de culoare roz, care se absoarbe foarte repede in piele si chiar o lasa hidratata, insa fara a lasa o pelicula grasa. Am folosit aceasta crema pe perioada verii, si a fost ideala. Imi placea sa o tin in frigider pentru a fi mai racoritoare cand o aplicam pe piele. Eu am tenul mixt, cu cateva zone uscate, si este ideala pentru mine. Are un miros subtil, de iasomie, care imi place foarte mult si care dispare destul de repede, nu este deranjant.
Este si o baza de machiaj buna, fondul de ten se aseaza foarte bine si nu ii afecteaza rezistenta. Nu mi-a provocat acnee, ba din potriva, chiar am simtit ca mi-a atenuat zonele cu probleme pe alocuri, in special zonele uscate. Pentru mine a fost balanta ideala intre o crema hidratanta si o crema matifianta. Acum ca a venit frigul, este posibil sa am nevoie de o crema putin mai hidratanta, insa pentru moment este inca potrivita.
Crema are un gramaj de 50 de ml si costa 67 de ron. O gasiti in magazinele The Body Shop si online.

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii:

  1. Arată super! Am mai auzit de ea pe youtube, era super lăudată într-o vreme. O s-o cercetez mai îndeaproape, caut câteva creme bune pentru kit-ul meu.

    RăspundețiȘtergere