Review: Makeup Revolution Ultra Sculpt& Contour Palette

Hello, hello!

Ce mai faceti? Eu am reusit sa racesc intr-un hal fara de hal si de 2 zile stau si sufar in casa, cu ceai si paracetamol in preajma.
Insaaa, am facut o promisiune, si o sa ma tin de ea- sa postez pe blog. Asa ca astazi vin cu un nou review, pentru o paleta Makeup Revolution care contine o pudra pentru contur, un fard de obraz si un fard iluminator. Eu o am nuanta Ultra Fair.

Ambalajul paletei este facut din plastic, iar capacul este transparent. Pare a fi facut dintr-un plastic destul de rezistent, insa nu stiu cat de bine ar supravietui unei cazaturi mai serioase. Gramajul total este de 13 grame; impartit ar veni in jur de 4,3 grame de produs pentru fiecare pudra in parte. Aceasta paleta mie imi pare a fi o copie (destul de reusita) a paletelor Sleek Face Form.

 Si acumsa vorbit despre pudre individual. Pudra pentru contur este intr-o nuanta de maro cald, pigmentata, este usor prafoasa insa daca am grija sa scutur bine pensula nu am probleme. Este o nuanta care mi se potriveste foarte bine, cu conditia ca nu exagerez cu cantitatea de produs aplicat, dar eu prefer un contur mai discret.
 Pudra iluminatoare nu este la fel de prafoasa si este foarte pigmentata, e nevoie de foarte putin produs pentru a contura ambii pometi si arcadele. Este intr-o nuanta de bej-ivoire as zice eu, se potriveste foarte bine tenului meu pal. Am folosit-o si pe post de iluminator in coltul intern al ochiului.
Blushul este o nuanta de piersiciu sidefat care ofera o stralucire foarte naturala tenulu, este perfecta pentru a obtine acel ten "sanatos", glowy. In lumina naturala are niste irizatii superbe. Este si ea la fel, foarte pigmentata, si e nevoie de foarte putin produs pentru a da putina culoare in obraji. Din punctul meu de vedere, este o nuanta similara, daca nu chiar la fel, cu a blushului Rose Gold de la Sleek.
In poza de mai sus aveti si niste swatchuri are pudrelor: in partea de jos avem un swatch al pudrei bronzante, la mijloc un swatch al pudrei iluminatoare, iar in partea de sus avem un swatch al blushului.
Rezistenta acestora este foarte buna, pudrele se blenduiesc foarte usor si nu am avut probleme sa mi se intinda, sau sa se aplice in patat. Fiind asa de pigmentate, e nevoie de foarte putin produs- dupa cum puteti vedea in poze, inca se poate citi scrisul desi am folosit aceasta paleta la greu in ultimul an, de cand am achizitionat-o.
Pentru mine este o paleta ideala atunci cand calatoresc, deoarece pot folosi pudrele si pe post de farduri. Totodata este si o alternativa buna pentru paleta Sleek Face Form, asa ca daca va doreati acea paleta si nu o aveti in colectia voastra, puteti arunca un ochi si la paletele pentru contur Makeup Revolution. Mi-ar fi placut sa pot face si un articol This or That pe acest subiect, insa din pacate nu detin nicio paleta Sleek, am doar blushul Rose Gold, si am facut o serie de swatchuri pentru a putea vedea cat de similare sunt. Lumina nu a fost de partea ma, din pacate. Din poza initial, a pudrelor in pan, se poate vedea ca Rose Gold are o pigmentatie usor inspre portocaliu-rosu care insa isi pierde din intensitatea odata swatchuit. iar odata aplicate pe ten nu se observa vreo diferenta.



Din cate stiu eu, la noi produsele Makeup Revolution sunt disponibile pe Aoro, si puteti gasi aceasta paleta aici la pretul de 25 de lei.
Ce parere aveti despre aceasta paleta? Va tenteaza?

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii:

  1. E faina si paleta asta,am avut-o dar a cam zacut nefolosita, pentru ca am preferat-o pe cea de la Sleek Face Form.Ca si rezistenta la transfer intre cele doua, cea de la Sleek e mai ok. Intre cele doua bronzere din cele doua palete, imi place mai mult cel de la Makeup Revolution, cel din paleta Sleek e prea inchis.Iluminatoarele mi s-au parut relativ la fel, iar la blush, pentru mine a castigat Sleek.Andreea

    RăspundețiȘtergere