Mi-am satisfacut curiozitatea: The Original Makeup Eraser

Hello, hello!

Astazi vreau sa va prezint un produs care pe mine cel putin m-a lasat foarte contrariata si surprinsa. Este vorba de Makeup Eraser. Ce este acest Makeup Eraser? Pai... este practic o bucata de carpa din microfibra, special conceputa pentru a curata machiajul fetei doar cu apa. Eu cand am inceput sa vad acest produs in clipurile vloggeritelor din afara am fost destul de contrariata, pentru ca se vedea cum le curata machiajul, iar ceea ce m-a facut sa vreau sa il incerc a fost un clip de la Buzzfeed.

Descrierea oficiala:
"Produs inovativ pentru demachierea tenului. Mod de utilizare : se foloseste cu apa calduta pentru a sterge machiajul si impuritatile. Poate fi utilizat si impreuna cu un produs cosmetic pentru curatare sau demachiere. Dupa utilizare se clateste cu apa calduta si se reutilizeaza ca atare."

 

Makeup Eraser are doua fete: una cu fibre scurte, pentru demachiere, si una cu fibre mai lungi, recomandata pentru exfoliere. Eu o imbib cu apa calda si nu o storc complet, am grija sa se mai simta apa in fibre ca sa nu fie nevoie sa insist, in special in privinta machiajului ochilor.
 Si totusi, oare poate o carpa sa curete mai bine decat un demachiant un machiaj complet al fetei? Primer, fond de ten, pudra, pudra pentru contur, blush, iluminator, gel de sprancene, farduri aplicate peste un primer, rimel si ruj lichid mat?


Raspunsul este...da. Nu stiu cum, cel mai probabil materialul este cumparat undeva pe Diagon Alley si adus in lumea noastra. Mie mi-a curatat machiajul foarte bine, fapt verificat si cu o cotoneta imbibata in apa micelara Bioderma- cotoneta a ramas alba, nicio urma de rimel sau fond de ten ramasa pe fata. Am facut proba si cu o prietena de fata, pentru ca o batusem la cap vreo trei zile in legatura cu acest produs, cat e fain si cat de bine demachiaza- mi-am facut un machiaj demn de Halloween(si am folosit si creion gel pentru sprancene) pe care l-am setat cu un spray si apoi m-am demachiat, tenul ramanand la sfarsit curat. Ceea ce m-a surprins pe mine cel mai mult, a fost faptul ca nu a trebuit sa insist foarte mult in zona ochilor, iar la sfarsit nu mai aveam nicio urma de rimel pe gene.
La sfarsit, dupa ce m-am demachiat, spal Makeup Eraser-ul cu putin sapun si il las la uscat, iar pana dimineata se usuca. Atunci cand bag haine la masina (cum este recomandat pe cutie sa fie spalat) il arunc si pe el ca sa fiu sigura ca este curatat in profunzime.
Produs minune? Pentru mine da. Chiar il folosesc de fiecare data cand imi fac un machiaj complet pentru ca imi place cum se simte tenul dupa acea exfoliere delicata. Pe cutie spune ca ar rezista pana la 3000 de spalari- acum nu stiu cat de adevarata este aceasta afirmatie, insa va voi tine la curent.
Produsul poate fi achizitionat din magazinele Sephora sau online la pretul de 59 ron.

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Si eu am fost contrariata si am ramas "woooow" dupa ce l-am folosit. A curatat chiar si Benefit They're Real, care e cel mai rezistent rimel! Totusi, nu stiu de ce dar nu ma tenteaza sa-l folosesc prea des :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Și pe mine mă tentează să-l încerc, mai ales acum că e la prețul de 59 de lei. Acum câteva luni era disponibil la 92 de lei și mi se părea multișor, 59 mai merge! :))

    RăspundețiȘtergere