Cum a fost la From Mona With Gloss Party 6

Hello!

Ce mai faceti? Eu am inceput sa imi revin incet din raceala cumplita pe care am avut-o, am ramas doar cu o tuse enervanta pe care, din fericire, reusesc sa o tin sub control cu un sirop de tuse.
In postarea de astazi m-am gandit sa va povestesc despre party-ul de aniversare a 6 ani de blogging From Mona With Gloss.

Am ajuns la restaurantul La Bordei in compania Alinei si la intrare am fost intampinate de Mona. Odata intrata, am fost instant atrasa de standul celor de la OneBeat Fashion care aveau niste tricouri superbe, si unde se pictau tricouri manual.




Mai departe am trecut si pe la cornerul Remington unde au fost prezente cateva noi lansari. Cel mai mult m-ar fi tentat ondulatorul conic, insa pe cand m-am trezit eu sa incerc produsele era deja destul de plin iar eu nu am avut foarte mult timp la dispozitie pentru a sta la petrecere.
Mai apoi m-am mai plimbat prin restaurant si am mai socializat cu lumea, am cunoscut si cateva bloggerite printre care Alina, Maria, Monica,Tavia si Alina.  A fost seara Alinelor.
Pe langa aceste standuri, au mai fost si standurile celor de la Inglot, CND si 1Dream Beauty Studio by Raluca Racovita, unde invitatele isi puteau face machiajul, respectiv unghiile si diverse impletituri si codite, insa la toate standurile era destul de aglomerat asa ca am decis sa raman doar la admirat.
Am avut parte si de o prezentare de moda din partea celor de la OneBeat Fashion, unde tinutele prezentate au fost purtate chiar de cliente ale brandului.

Dupa ce s-a terminat prezentarea am mers sa imi iau la revedere de la Mona, deoarece trebuia sa ma grabesc catre casa. A fost o seara relaxanta, ca intre prietene si m-am bucurat enormsa ma intalnesc intamplator cu o prietena din copilarie la acest party.
Acum asteptam cu nerabdare petrecerea de anul viitor!



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu