Preferatele anului 2012

Hello!
Ce mai faceti? In primul si in primul rand
Cu o intarziere deloc scuzabila, m-am decis sa prezint si eu preferatele mele din 2012,in materie de machiaj mai mult, pentru ca in materie de ingrijire nu am foarte multe produse.

In materie de ingrijire, preferatele mele au fost:
-gelurile de dus Balea, momentan il am pe cel de Guave, dar am mai avut de Limette, cu cocos parca, cu miere. Vreau sa le incerc pe toate!!

 -crema pentru ten mixt Liz Earle. E pe duca saraca,dar si-a facut treaba onorabil.

 -gelul de curatare 3 in 1 Balea Young

                                      
 -demachiantul bifazic Balea...care l-a inlocuit pe cel de la Farmec atunci cand nu l-am mai gasit pe nicaieri. Am aflat intre timp ca numai din Ianuarie se va produce si nou si ca fusese scos de pe piata temporar.
 -demachiantele Cosmetic Plant. Momentan il am pe cel din gama Bioliv, care a fost precedat de cel din gama cu Catina si Ulei de masline.


 -dizolvantul intaritor pentru unghii de la Farmec.

In ceea ce priveste machiajul, oferta este mult mai slaba. Fond de ten am folosit un Vichy o perioada, apoi am trecut la Miss Sporty So Matte,pe care l-am terminat, dupa care au urmat produsele care le veti vedea mai jos. Blush nu prea am folosit decat dupa sfarsitul verii, iar la inceputul anului l-am folosit pe cel de la Bourjois. Cat despre farduri... "paleta" de culori e mai slabuta, anul acesta am fost cuminte si m-am axat mai mult pe culori neutre si tus.
-BB Cream BRTC, pentru ca ma ajuta in zilele cu probleme si mai ales cand este vremea rece.
-fondul de ten Everlasting mi-a fost un bun aliat in ultima  vreme, si imi place in mod special aspectul natural al acestuia pe tenul meu. Cu siguranta este un produs pe care il voi recumpara.
-primerul I love Stage de la Essence, precedat de primerul Radiant. Nu l-am mai gasit pe cel de la Radiant in magazin,si cum aveam nevoie urgenta de primer am ales varianta cea mai accesibila din punct de vedere financiar. Pot sa spun ca sunt multumita de produs, si ca probabil pe el il voi recumpara de acum incolo; va urma un review in curand.

 -Essence Quattro- To die for, si paleta Oh So Special de la Sleek. Atat am folosit in materie de "culoare" pentru ochi.



Acestea sunt nuantele mele preferate din paleta.
 -Blushul Elf,nuanta Shy, si blushul Benecos, nuanta Red, daca nu ma insel. Pe ele le-am folosit in ultima vreme,si mi-au intrat in rutina.

-kitul de sprancene Anastasia Express Brow Kit


-tusul crema de la Elf, precedat de tusul Farmasi. Cred ca o sa raman fidela tusurilor crema, mie se par mult mai usor de aplicat. Acum imi doresc foarte mult sa il incerc pe cel de la Essence,ramane numai sa il gasesc in magazin.


 Cat despre par...pe langa sampoanele mele preferate de la Favisan pe care le alternez, au fost inca 2 aliati care m-au ajutat sa imi aranjez si sa imi protejez parul, si un mare factor daunator care m-a ajutat sa-mi pastrez parul colorat: nuantatorul Movie Colors- momentan am nuanta Magenta.
-balsamul bifazic hidroreparator de la Anian, care va avea parte de un review in curand.
 -faimoasa perie Tangle Teezer,care nu mai are nevoie de nicio introducere.
 -si marul discordie, Movie Colors.
 Siiii parul meu roz de care sunt indragostita.

In materie de parfumuri, am doar 2 parfumuri pe care le folosesc constant,si inca unul care incepe sa urce vertiginos pe lista de parfumuri preferate.
-Flower Party de la Yves Rocher.
-Animagical de la Puma 
-Si cel mai nou membru al familiei, Pretty Swan, care are o sticluta adorabila si pe care il asteapta o descriere mai detaliata intr-o postare separata. 


Si ultimul, dar nu cel din urma, dragostea si sufletul casei noastre: motanul! Surprins,in poza de mai jos, intr-o sedinta de nani.
Si cam atat pentru moment. Voi ce produse preferate ati avut in anul ce-a trecut?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu