Review: Lush Lustre Body Powder

Hello!

Ce mai faceti? Eu m-am decis sa imi iau vacanta si in ultima saptamana de facultate,si am venit acasa sa petrec timp cu familia si sa ma relaxez. De cand am ajuns acasa stau si ma uit la documentare,emisiuni si mananc! Vorba aia, nimeni nu gateste la fel de bine ca mama.

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs pe care initial l-am consider un pic inutil si pe care nu credeam ca il voi folosi vreodata, si anume pudra de corp Lustre, de la Lush.

"Descriere:

Pentru toti cei care-si doresc un bronz subtil aceasta pudra vegan este solutia. Daca iubesti parfumul de iasomie si-ti doresti o piele fina, e momentul sa incerci noua noastra pudra fina  si delicata ce absoarbe excesul de sebum si-ti face pielea fina ca matasea."

 Produsul vine ambalat intr-un recipient similar celor pentru gelul de dus/sampon/balsam de par si contine 40 de grame de pudra parfumata. Pudra are un miros imbietor de iasomie de care nu ma pot departi si care m-a cucerit inca de la prima utilizare.
 Initial am folosit pudra pe post de "parfum", daca pot spune asa, deoarece aroma produsului se pastreaza pentru un timp indelungat pe pielea mea. Apoi am realizat ca nu este atat de deranjat glow-ul pe care il ofera,si acum o aplic si pe pometi,pe post de iluminator.
Per ansamblu, pot sa spun ca este un produs multifunctional, pe care cu siguranta il voi folosi si voi abuza de el, in ciuda intalnirii noastre initiale nu foarte placuta.

Produsul poate fi gasit AICI, la pretul de 56,80 lei.
Voi folositi produse Lush? Va plac? Care este produsul vostru preferat de la ei?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu