Salvarea mea din calea frigului

Hello!

Ce mai faceti? Eu simt cum se apropie sesiunea de mine,cu pasi repezi, si presimt ca o sa ma loveasca precum un tanc rusesc pe vreme de razboi. Dar nu vreau sa abandonez micul meu colt de mofturi, asa ca voi incerca sa postez cat de des posibil, in pauzele dintre cursuri si carti si alte nebunii.

Intre timp, ma confrunt cu vremea destul de apriga de afara, care imi da batai de cap si imi usuca tenul, pielea si buzele extrem de tare. Singurul care se bucura de vremea de afara este parul meu, care parca "se simte" din ce in ce mai bine in fiecare zi.

Din fericire, am cativa aliati impotriva vremii de afara, carora le voi face niste review-uri mai detaliate in curand, insa am zis sa ii prezint totusi, asa ca intra in scena:

-Crema hidratanta de zi Cosmetic Plant din gama Bioliv

-Crema de corp cu unt de cacao de la Himalaya, pe care o folosesc si pentru a-mi proteja mainile
- balsamul de buze Apidermaliv si balsamul de buze Nivea cu ulei de masline.

Voi ce produse folositi iarna pentru a va proteja impotriva frigului?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu