Review: Motives Cosmetics

Hello!
 Iar am lipsit o perioada de timp, spre rusinea mea. Chiar aveam un plan bine stabilit si urma sa postez mai des pe blog, insa am dat cu batul in balta din start, pentru ca m-am decis sa plec mai devreme acasa, si odata ajunsa acasa nu am fost in stare de nimic altceva in afara de a manca si a dormi. Cred ca oboseala din ultimele saptamani  a inceput sa-si spuna cuvantul. Ma bucur sa fiu acasa, in ciuda faptului ca ma trezeste cainele in fiecare dimineata ( si cand zic dimineata ma refer la o ora undeva intre 13-16) latrand si facand spume pentru ca se plictiseste. Si netul face figuri si pica din 5 in 5 minute, daca nu mai des, dar parca tot mai bine e acasa!


Destul cu prostiile, sa revenim la oile noastre, adica la produsele Motives despre care vreau sa va vorbesc azi.


Prima data vreau sa va vorbesc despre un fard mono, in nuanta Star Struck. 


Cel mai mult imi place la acest produs ambalajul- simplu, facut dintr-un plastic sanatos si cu o inscriptie simpla.



Culoarea nu este chiar pe gustul meu, adica nu este ceea ce as purta in mod obisnuit, din cauza sclipiciului pe care il contine. Dar am incercat acest fard de cateva ori, si singur, si in combinatie cu alte farduri si n-a fost chiar un capat de tara. Este o culoare deschisa, potrivita si pentru zi as putea spune( eu am preferat sa o port doar pentr machiaje de seara). Rezistenta este una foarte buna, si mi-a placut foarte mult faptul ca nu mi-a cazut pe obraji atunci cand l-am aplicat- un mare + din partea mea.

Fardul are 1,8 grame , se gaseste intr-o varietate foarte mare de culori, poate fi achizitionat de AICI si costa 12 dolari.

Cel de-al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc este kitul pentru conturul fetei, Shape & Sculpt Duo.

Produsul are acelasi ambalaj elegant si strasnic. Pot sa il iau cu mine linistita cand plec undeva pentru ca stiu ca produsul nu va fi afectat. 



Si acum, despre produs in sine. Initial ma uitam un pic crucis, adica, stiam ce-i ala contouring si stiam cum se face si tot- dar atat! Stiam doar teoria si practica s-a dovedit a fi un pic diferita.
La inceput experimentam cu acest kit, dar nu indrazneam sa ies din casa si mi-a luat ceva vreme sa ma obisnuiesc si sa-mi perfectionez tehnica. Acum, folosesc tehnica conturului din ce in ce mai des si invat sa aplic acest produs si pe alte persoana, colega mea de camera fiind cobaiul principal pentru experimentele mele de machiaj.
Culoare pentru contur nu este foarte inchisa, si pot cu usurinta sa o folosesc pe tenul meu deschis la culoare. 
Ca si rezistenta, ma declar multumita. Niciodata pana acum nu am patit sa se intinda sau sa dispara de pe ten. Se benduieste foarte usor si nu imi simt fata incarcata.

Produsul costa 21 $ si poate fi gasit AICI


La sfarsit, vreau sa va las spre auditie o melodie care mie imi place foarte mult. Sper sa va placa si voua!





*Produsul a fost primit spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si bazata pe experienta mea cu produsul.*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu