Review: Lotiune Tonifianta pentru par cu ardei iute Cosmetic Plant

Hello!
Ce mai faceti? Cum ati petrecut sarbatorile? Ati reusit sa va refaceti? Eu va spun sincer ca de de o saptamana dorm cat de mult pot ca sa recuperez noptile pierdute pana acum. O pauza pe care o meritam si care este mai mult decat prietenoasa cu organismul meu.
Si daca tot vorbim de pauze, pot sa declar cu mana pe inima ca parul meu a luat o pauza de la a-mi mai parasi capul, si sper eu ca este o pauza definitiva.
Pe langa suplimente, o alimentatie cat de cat mai sanatoasa,si un sampon adecvat problemelor parului meu, vreau sa va prezint si ultimul aliat pe care mi l-am luat- lotiunea tonifianta pentru par cu ardei iute, de la Cosmetic Plant.
(poza preluata de pe site-ul vegis.ro)

Descrierea oficiala:
"Loţiunea alătură celor şase extracte tinctura de ardei iute cu rol de activare a circulaţiei sanguine. Stopează căderea părului şi tonifică scalpul datorită acţiunii principiilor active din plante cu efect benefic în microcirculaţie. Accelerează regenerarea celulară. Are efect antiinflamator şi antipruriginos. Se pulverizează zilnic, dimineaţa şi seara, la rădăcina părului şi se masează scalpul. Evitaţi contactul cu ochii!"

Ce cred eu?
Este un produs care a ajuns incet sa faca parte din rutina mea, deoarece am incercat sa respect indicatiile oferite pe eticheta produsului, sa urmez un "tratament" si sa pot observa daca produsul chiar are efect.
Vreau sa precizez inca o data ca nu am folosit produsul pe cont propriu, ci in combinatie cu samponul fortifiant cu nuc si rozmarin. Dupa o folosire sistematica si constanta, s-a observat o scadere a numarului de fire de pe pe care le pierdeam la periaj/spalatul parului. Parul pare mai sanatos si datorita sprayului se aranjeaza mai usor- este singurul produs de "styling" pe care il folosesc, si nu are vreo proprietate in acest sens.
Sunt suficiente cateva pufuri de produs pentru a acoperi intregul scalp, si dupa ce il aplic imi masez pielea capului pentru cateva minute, dupa care il usuc in feohnul. Cand vremea va fi mai prielnica il voi lasa sa se usuce singur. Parul se aranjeaza mult mai usor si ramane "pe pozitii", lucru care ma multumeste.
Singurul lucru care imi displace este mirosul produsului- este un pic prea puternic pentru mine, dar dupa ce parul este uscat complet nu se mai simte.

Produsul poate fi gasit pe site-ul vegis.ro, la pretul de 9 lei, iar sticla contine 150 de ml de produs. Eu il folosesc de o luna(aproximativ) si inca nu am trecut de jumatatea sticlei. Daca aruncati un ochi pe site, mai gasiti si alte produse destinate ingrijirii parului.
Recomand acest produs pentru ca isi face treaba, cum am observat ca este cazul si celorlalte produse Cosmetic Plant.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu