Cat costa fata mea?

Hello!
In primul rand Paste Fericit tuturor!
Am vazut acest tag pe mai multe bloguri, si m-am gandit sa-l preiau si eu pentru ca mi s-a parut interesant.(preturile sunt aproximative pentru ca memoria mea e slaba cand vine vorba de astfel de lucruri)
Nu am ales doar produsele pe care le folosesc intr-o singura zi, ci am ales ce alternez cel mai des din trusa de machiaj.

Masca de curatare 3 in 1 Balea- 10 lei
Sapun Borax- 8 lei
Crema de fata Liz Earle pentru ten mixt- 80 lei
Crema contur ochi cu ulei de masline si catina Cosmetic Plant- 12 lei
Fond de ten mineral Pure Touch- 49 lei
Fond de ten Miss Sporty So Matte- 15 lei
Tus de ochi lichid Farmasi- 8 lei
Rimel Supershock Avon- 15 lei(pret oferta)
Demachiant Cosmetic Plant- 15 lei
Ruj Miss Sporty- 13 lei
Ruj Maybelline- 20 lei
Quad Essence- 15 lei
Blush Ruby Rose- 5 lei
Balsam de buze Apidermaliv- 6 lei

Total- 271

Hm...Cam mult, e bine ca le-am adunat in timp, si unele sunt primite(recunosc) , si nu am dat banii pe ele.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu