Favoritele anului 2011

Cu o mica-mare intarziere vin si eu cu aceasta postare, si sper sa nu va suparati pe mine ca am lipsit. Pana pe la jumatatea lui Februarie voi tot lipsi pentru ca facultatea o sa-mi manance exclusiv tot timpul liber pe care il am.

Dar sa revenim la oile noastre.
Bam!

-Demachiantul bifazic Farmec- mai are rost sa spun ceva?Mai are? E exceptional, si ignor complet pelicula pe care o lasa.
-Gloss Oriflame Very Me- singurul produs pentru buze pe care il folosesc,in afara de balsam. Coloreaza discret buzele si nuanta este perfecta pentru tenul meu.
-Rimel Supershock Avon- HG in materie de mascara, din cate am incercat pana acum
-Blush Vital Radiance- Berry Radiance- unul dintre cele 2 preferate ale mele
-Fardurile minerale Pure Touch- sunt indragostita permanent si iremediabil de aceste farduri. Mangosteen este cea mai frumoasa nuanta de maro-roscat pe care am vazut-o, iar London Fog m-a cucerit inca din descrierea de pe site- e culoarea nimanui si totusi e culoarea mea.
-Quad Essence- To Die For - mor si eu dupa el. Imi plac la nebunie culorile si nu sunt deloc proaste calitativ pentru pretul pe care il au.
-Eyeshadow Base Radiant- e pe terminate,trebuie sa imi cumpar alta. Imi place,desi urasc ambalajul din suflet.Mereu imi intra produs sub unghie si trebuie sa il scobesc de acolo- prin urmare,produs irosit.
-Pudra Miss Sporty So Clear- HG-ul pudrelor. Din pacate, nu am mai gasit-o, dar daca o vede careva prin magazin va rog dati de stire. Sunt disperata pentru ca deja am ajuns la fundul cutiutei.
-Blush Bourjois-cel de-al doilea preferat blush. Are si un review pe blog.
-Creionul negru Ada, pe care l-am folosit pana sa descopar tusul Farmasi primit cadou.
-Sigma F80 si E25- le cunoastem cu totii.
-Pensula no name- 4 lei, dar este excelenta pentru aplicarea fardului. Mai naparleste uneori, dar o iert.

Cam acestea sunt preferatele mele. Ar mai fi fondul de ten Miss Sporty So Matte, dar nu il am momentan, il voi recumpara cand termin fondurile de ten prezente.Nu pot sa renunt la el, e cel mai bun fond de ten incercat pana acum.

Si totodata,vreau sa va prezint cea mai noua achizitie in familia mea. Faceti cunostinta cu Fiara.
Fiara e pisicuta mea cu 8 picioare si tot atatia ochi, si va spun cu mana pe inima ca ma iubeste, mai ales dupa ce am fugarit-o cu mancarea ca o apucata.Intre timp am aflat ca urmeaza sa naparleasca si de aceea refuza mancarea,asa ca o las cuminte si ii ofer numai dragoste. 
"Eu o iubesc pe mami, chiar daca ma fugareste cu o pensula si ma prind de degetul ei si nu vreau sa ii mai dau drumul.O fac din dragoste."



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu