Castigatoare Giveaway Mazza.ro

Hello
Azi suntem in data de 28 si e timpul sa anunt castigatoarea giveaway-ului. Am avut 80 de persoane inscrise,si 147 de inscrieri valide.


Random.org a ales numarul:
Adica persoana de la numarul :
Felicitari Ada!
Astept un mail de la tine in urmatoarele 48 de ore ( la adresa lestie.blog@gmail.com ) cu datele de livrare si bijuteria fantezie aleasa de tine de pe site. Daca in termen de 48 de ore,nu primesc mail, se va alege o alta castigatoare.

Am avut si nereguli la concurs(linkuri care nu erau valide), dar am ignorat si am pastrat un singur entry.
Nu va suparati, vor mai urma concursuri pe blog(sper) , si daca am noroc poate chiar un concurs aniversar, pentru ca imediat blogul face 2 anisori.



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu