Review: Apidermaliv- balsamul de buze

Revin cu cel de-al doilea review din seria Apidermaliv, de data aceasta pentru balsamul de buze. A fost primul produs pe care l-am folosit, imediat dupa ce am deschis coletul.
Balsamul de buze arata cam asa

(poza preluata de pe site-ul oficial)

Pot sa spun ca este un produs bun, si isi face treaba, dar din pacate avem o relatie mai tumultoasa din cauza ambalajului.
Il folosesc mai mult prin casa, dar il mai bag si in buzunar cand ies in oras pentru ca efectul dureaza ceva mai mult decat in cazul balsamurilor de buze obisnuite.
Ambalajul- nu imi place deloc. De ce? Nu imi place aplicatorul, mi-as fi dorit sa fie un pic inclinat, ca si in cazul glossurilor la tub. Este singurul inconvenient pe care il gasesc acestui balasm de buze. Daca il aplic cand nu sunt acasa trebuie sa am grija cum dozez ca sa nu se murdareasca filetul.

Consistenta- este un pic ciudata imediat cum il aplici, insa dupa ce se intinde buzele sunt un pic lucioase si se simt instant mai "relaxate". Mie mi se crapa foarte urat, iar cand se usuca nici nu pot vorbi de durere, asa ca acest balsam este numai bun pentru ca pielea isi revine destul de repede si efectul se pastreaza,nu dispare imediat.De ce am spus mai devreme ca este ciudata consistenta? Pentru ca se simt niste granule fine, dar nu sunt deranjante sau enervante, cel putin pentru mine.

Mirosul- este foarte placut, la fel ca si in cazul cremei de fata. Gustul este un pic dulceag- da,l-am si gustat :)) A fost inevitabil.

Ce imi place:
-mirosul
-hidratarea
-faptul ca nu dispare de pe buze imediat
-cantitatea: 10 ml, o sa imi ajunga mult timp pentru ca este nevoie de putin produs pentru a-mi hrani buzele crapate
-pretul: aproximativ 7 lei, depinde de locatie.

Ce nu imi place:
-nu o sa zic ambalajul, pentru ca nu ma deranjeaza in totalitate, ma deranjeaza doar aplicatorul. Luand in considerare efectele balsamului, pot sa ignor aceasta problema. E frectie la piciorul de lemn.

Recomandat? Cu siguranta. Chiar isi face treaba si ma bucur ca am avut ocazia sa il incerc.


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu