TAG: 41 de intrebari

Am tot vazut tagul circuland prin blogosfera,si m-am decis sa-l fur si eu^^ 
1. De cate ori iti speli fata pe zi?
2 ori: dimineata si seara


2. Ce fel de ten ai?
Mixt, sensibil- iarna se usuca foarte tare.


3. Cu ce iti cureti fata?
Demachiant si gel de curatare.


4. Iti exfoliezi tenul?
Once a week


5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

Cosmetic Plant, Balea si de curand a intrat in rutina mea si Liz Earle.
6. Ce crema folosesti?
Una de la Liz Earle si una de la Cosmetic Plant.
7. Ai pistrui?
Nu chiar. O sa zic nu.


8. Folosesti crema pentru ochi?
Da


9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Am avut acnee destul de severa acum vreo 3 ani, insa acum am scapat de probleme in mare parte.

10. Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro Active?
Nu. Si sper sa nu fiu nevoita.



11. Ce fond de ten folosesti?
Vichy Aerateint si crema coloranta Liz Earle.



12. Dar anticearcan?
Nu consider ca am cearcane atat de serioase momentan. Fondul de ten e suficient. (Mai vorbim si dupa sesiune)



13. Ce nuanta are pielea ta?
Nuanta 'mortul la morga inainte de formol". Sunt destul de alba si greu imi gasesc o nuanta de fond de ten potrivita.



14. Ce crezi despre gene false?
Imi plac foarte mult, am si eu cateva insa mi-a fost frica sa le folosesc. Plus ca nu am lipici si stau si le admir in cutiute doar:))


15. Stii ca trebuie sa iti schimbi mascara o data la 3 luni?
________


Aud ba la 6, ba la 3, eu o schimb cand se termina( in general vreo 4-5 luni imi sunt de ajuns sa decimez un rimel, pentru ca folosesc zilnic)

16. Ce brand de mascara folosesti?
Avon Supershock, de cele mai multe ori.
17. Sephora sau Mac?
None. Nu am incercat niciodata.


18. Ai un card Mac Pro?
Nu.


19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule si vreo 2 buretei mai rasariti, pentru zilele cand lenea triumfa.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Da, primer pentru ochi.


21. Dar pentru fata?
Nu.


22. Care este culoarea de fard preferata?
Am un mono de la Oriflame, culoarea vantului turbat- mov,cu roz,cu gri, cu jeleu si crema de peste. Nu stiu sa descriu culoarea. Am si de la PureTouch unul asemanator. Sunt cele mai abuzate 2 culori din trusa mea de machiaj. Si in ultima vreme folosesc des farduri bej/naturale. 


23. Folosesti creion sau tus?
Fard umed mai mult. Si tus,dar mai rar. Lenea triumfa.


24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Nu mi s-a intamplat niciodata, dar presimt ca ma paste un moment de genu.Trebuie sa o dau in bara.


25. Ce crezi despre pigmenti?
Hm. Am vreo 2-3, cel putin asa scrie pe ei. Imi plac, insa nu ii voi termina veci.


26. Care este rujul tau preferat?
Gloss? Merge? Folosesc 2 gloss-uri mov de la Oriflame. Ruj niciodata.


27. Folosesti machiaj mineral?
rond de ten, blush, cateva farduri. Dragoste la prima utilizare.


28. Care este lipgloss-ul tau preferat?
Am scris mai sus.


29. Care este blush-l tau preferat?
Da! Cred ca Bourjois- Rose de Jaspe, dar e doar pentru moment.


30. Iti cumperi produse de machiaj de pe E-bay?
Nu.


31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
? E o intrebare retorica, nu?


32. Mergi la Cosmetic Company Outlet ?
Nu.



33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Nu. Lenea triumfa. In plus, banii mei vor zbura de acum incolo pentru satisfacerea unui alt pitic, mai puternic si mai fortos. Poate mai incolo...



34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Da, dar omul din greseli invata.



35. Numeste o "crima" in ceea ce priveste machiajul?
Fondul de ten cu 794653 nuante mai inchis si aplicat in tot atatea straturi. Hello sunshine, you just burnt my eye.


36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
In ultima vreme folosescmai mult neutre, dar imi plac si culorile tari.


37. Care celebritate are mereu machiajul impecabil?
Natalie Portman? Nu-mi vine altcineva in mine momentan.

38. Daca artrebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fond de ten.


39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Vara mai mult, iarna evit sa fac asta pentru ca apoi ma transform intr-un sarpe naparlitor.


40. Crezi ca arati bine nemachiata?
Girl, I'm fabulous no mater what. We all are.
41. Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?
Nu cred ca pot alege unul pentru ca nu am folosesc foarte multe. Din colectia mea, am sa mizez pe mineralele PureTouch(Si nu, nu pup in fund. Nu primesc nimic pentru reclama), pentru ca imi place tot ce am incercat de la ei pana acum.


42. Ce crezi despre make up?

Sincer? Il vad ca pe un rau necesar :)) Rau, pentru ca ne impiedicam sa ne apreciem asa cum suntem, necesar- pentru ca fiecare dintre noi are cel putin un produs de make-up fara de care nu poate trai.




Pe final, daca va pofteste inimioara, Pitipoancele Intunecate au nevoie in continuare de sustinerea voastra, asa ca..puteti sa ne "like"- uiti pe Facebook.  ( click pe poza pentru redirectionare) 
Va multumim anticipat!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu