Review: Stila Eyeshadow

Hello,
Stiu ca nu am mai postat de foarte mult timp, dar deja am inceput isteria examenelor si partialelor... Azi am fost lenesa, voiam sa postez mult mai devreme acest review dar m-am tot jucat Mahjong si am tot amanat.
Astazi vreau sa va vorbesc despre un fard de pleoape de la Stila, nuanta Golightly. L-am primit ca premiu de la Camelcutza, a fost primul giveaway castigat de mine.
Fardul arata cam asa:


Este o nuanta placuta de maro, foarte buna pentru a crea umbre. In zilele cand nu am chef de un machaij complicat folosesc doar acest fard si putin rimel et voila- le make-up est fini! (franceza mea este de balta, sunteti libere sa ma corectati daca este nevoie).
Desi pare nou fardul- acum cand ma uit la poze observ si eu acest lucru; pot sa va spun cu mana pe inima ca il folosesc cel putin o data pe saptamana, si il am de ceva vreme. Intr-un timp il folosesc in cantitati micute pentru contouring, insa sa-mi pice in maini un duo iluminator+contour powder(despre care voi vorbi intr-un post viitor).
Este foarte pigmentat si rezista bine si fara o baza de pleoape, desi eu in mod obisnuit il folosesc cu baza de machiaj de la Radiant.
Ca sa va demonstrez cat este de pigmentat, am si un swatch.
Imi place foarte mult, si a devenit in timp unul din fardurile mele preferate, mai ales ca in ultima vreme tind tot mai mult spre culori neutre, si mate(daca se poate), ceea ce este ciudat pentru ca pana acum vreo luna eram mai colorata in ceea ce privea machiajul. Deh, am mai crescut si m-am mai copt un pic la mintea de machiaj.:)

Imi cer scuze ca acest post este scris foarte anemic, daaaar, nu am avut o zi prea buna.
Va las acum cu cateva poze cu noile mele prietene- lentilele de contact. In prezent detin 2 perechi- una albastru cu negru, si una mov. Din pacate, pozele nu sunt prea calitative, dar voi incerca sa rapesc camera colegei mele si sa fac cateva poze, ca sa pot face un review mai detaliat.
Cu lentilele mov:


Cu lentilele albastre:

Sper sa se inteleaga macar un pic din poze, lumina era buna, insa camera de la telefon nu e prea prietenoasa- si nici prea evoluata. Ma simt 



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu