Guest Post- Review Vichy AeraTeint Pure- Fluid

Buna!
Revin astazi cu review-ul primit de la Alexandra, care a testat varianta fluida a fondului de ten Vichy AeraTeint pure. Sa vedem ce are de spus:
"ÃŽn aceste săptămâni de când am început să folosesc fondul de ten Vichy - Aerateint Pure am rămas  plăcut suprinsă de calitatea produsului, È™i mai ales de rezistenÈ›a acestuia. Nu am nici un fel de dubiu că atunci când ies în oraÈ™ sau la o petrecere, tenul meu va avea un aspect neîngrijit.


Am observat, de asemenea, că nu am avut urme de fond de ten pe gulerul, sau pe alte articole vestimentare cu care e posibil să fi intrat în contact. Gradul de acoperire este mediu, nu acoperă la perfecție petele mai pronunțate, dar eu consider că este un plus pentru că nu scade din aspectul natural al pielii. Textura fluidă însă îi permite să fie aplicat pe zonele problematice și într-o cantitate mai mare, fără a încărca fața.

Pe lângă faptul că este o de o textură plăcută, ce se întinde foarte bine (nu trebuie decât foarte puțin produs la aplicare), cel mai mult îmi place aspectul general pe care îl oferă: mat, îngrijit, și nu în ultimul rând natural.

Totuși, deși are multe plusuri, comparativ cu alte fonduri de ten, este un mic detailu ce mă deranjează: mirosul. Nu este pronunțat sau deranjant, dar se simte o tentă de alcool în compoziția acestuia, care poate nu este pe gustul oricărei persoane. Nu mă deranjează în mod special, dar mi-ar fi plăcut spre exemplu, ori să fie inodor, sau să aibă o mireasmă ușoară.
 "
Sa te bucuri de fondul de ten in continuare!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu