Guest Post: Review FDT Vichy AeraTeint Crema

Buna!
Stiu ca am lipsit cam mult de pe aici, insa am o scuza- am fost bolnava si apoi in weekend am tot zacut si vegetat ca sa-mi refac stocul de energie. Evident ca am dormit foarte putin spre deloc si ca sunt in continuare obosita, dar e ok... Nu am cand sa recuperez pana la vacanta.
Vine asta cu un prim-review primit din partea uneia dintre fetele care a avut ocazia sa testeze fondurile de ten Vichy. In urma unei mici confuzii, 2 dintre cititoarele mele au avut ocazia de a testa fondul de ten AeraTeint-Crema,asa ca vor fi doua pareri ale acestui fond de ten.
Sa vedem ca a avut Paula de spus despre fondul de ten:
"     Am primit cu bucurie vestea ca am castigat fondul de ten pentru care am participat pe blog.Desi eu optasem pentru Normaderm Teint, am primit Aerateint, varianta crema, dar nu ma deranjeaza si am sa va spun de ce.

 Am desfacut cadoul imediat ce am ajuns acasa – de atata entuziasm.
 Dupa o saptamana in care l-am folosit, pot sa spun cu certitudine ca fondul de ten Aera Teint Pure de la Vichy a devenit cel mai bun prieten al tenului meu capricios si uscat- din cauza vremii care nu vrea sub nicio forma sa se imblanzeasca si care ne plesneste mereu cu vant rece si uscat. Din aceasta cauza tenul meu imi provoca muuuulte probleme. Sunt mai mult decat multumita: tenul e hidratat intreaga zi si culoarea e perfecta. Desi am primit alt tip de fond de ten, a fost cea mai deschisa nuanta si mi se potriveste perfect.
 Regret doar ca e in trusa mea de cosmetice de abia o saptamana.  Cu siguranta nu o sa il inlocuiesc. Multumesc mult Vichy!"

Ma bucur ca iti place fondul de ten si sper sa il folosesti cu placere in continuare.
Urmeaza si celelalte review-uri din serie, iar a doua ca promptitudine a fost Elena, care ne va povesti despre Liftactiv.

Voi il asteptati cuminti pe Mosu Nicolae?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu