Review: Apidermaliv- crema de fata

Buna,
Astazi vin cu primul review din seria Apidermaliv, pentru crema de fata. Am vrut sa le testez o perioada un pic mai indelungata inainte de a incepe sa va povestesc despre ele, pentru ca am avut nevoie de o perioada de acomodare cu crema, si o sa vedeti de ce.

(poza este preluata de pe site-ul oficial)
Am vrut sa fac intai review-ul pentru crema de fata, deoarece este produsul pe care l-am folosit cel mai des. Initial nu m-am impacat bine deloc  cu crema, pentru ca o consideram mult prea grasa, chiar si pentru o crema de noapte, dar in timp am ajuns sa ne intelegem foarte bine, mai ales ca tenul meu a inceput sa se usuce foarte tare din cauza vremii si ma transform intr-un sarpe naparlitor daca nu il hidratez cum trebuie. Trebuie sa mentionez ca eu in mod normal am tenul mixt, cu tendinte de ingrasare,  dar vad ca in fiecare iarna se schimba poezia.

Ce spune producatorul despre crema?
"Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare."

Ce spun eu?
Sunt de acord cu descrierea de mai sus- odata ce tenul meu s-a obisnuit cu crema nu am mai avut probleme, in afara de ocazionalul luciu matinal(care nu ma deranjeaza atat de tare, nu ma alege nimeni la primele ore ale diminetii). Ce mi-a placut cel mai mult la aceasta crema a fost ca m-a ajutat sa scap un pic mai repede de semnele provocate de cosuri. Cateva zile am facut pauza de la a folosi crema, si tenul meu a simtit diferenta- eram plina de cojite pe frunte, nas si barbie si nu puteam sa folosesc fond de ten pentru ca ... nu arata deloc bine.
Daca am observat vreo imbunatatire a pielii mele? Pot sa spun ca da, nu ma mai tine pielea asa de tare peste zi. 
In general o folosesc ca si crema de noapte, insa cand consider o folosesc si peste zi, si aplic un strat generos de pudra matifianta ca sa evit sa imi luceasca tenul.

Constitenta cremei este foarte ciudata pentru mine, sincer. Eu sunt obisnuita cu creme mai usoare, insa aceasta e mai mult ca un unt de corp, e destul de tare si o incalzesc un pic intre degete inainte de a o folosi, ca sa intre mai repede in piele.

Mirosul imi place foarte mult, mi se pare relaxant si mereu dupa ce folosesc crema stau si imi miros degetele.  Acesta a fost si primul aspect placut observat de mine.

O voi cumpara? Cu siguranta. Imi place,si nu voi renunta la ea, mai ales pe perioada iernii. Poate pentru vara este un pic prea grasa, chiar si pentru o crema de noapte, dar pentru perioada rece o consider indispensabila si pielea mea a devenit deja dependenta. Secretul este sa aplic putin cate putin si sa revin asupra zonelor care inca le simt uscate.
 Pretul? Este mic si accesibil- doar 9,13 lei, pe site. Eu am vazut-o si in Plafar, dar sincera sa fiu nu m-am uitat la pret pentru ca nu aveam ochelarii la mine.



Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu