Tag- Eu si cumparaturile.

Am preluat acest tag de la Shopperita.

1. Cu cine iti place sa mergi la cumparaturi?
Cu sora mea cel mai mult,dar si cu cate o prietena e ok.Daca sunt singura vorbesc la telefon.

2. Te lasi influentata atunci cand cumperi ceva?
Nu.Daca imi place bine,daca nu ,iarasi bine.

3. Cat rezisti la cumparaturi?
Nu tare mult,de obicei cand intru intr-un magazin stiu exact ce vreau,merg,cumpar produsul respectiv si pa.

4. Pentru tine cumparaturile sunt un mod de a te relaxa sau un rau necesar?
Nu as spune un rau necesar,dar ceva necesar.Uneori si un mod de a ma relaxa sau recompensa.

5. De obicei te abati de la lista de cumparaturi?
Se intampla destul de des.

6. Iti place sa cumperi si pentru cei dragi sau ti se pare un calvar acest lucru?
Nu,mi se pare o adevarata placere sa cumpar lucruri pentru cei dragi.Le cumpar cu o mai mare placere decat daca ar fi pentru mine.

7. Crezi ca uneori exagerezi cand vine vorba de cumparaturi?
Da,e omenesc.

8. Esti un vanator de reduceri/promotii?
Reeeelativ.Dar da,se poate spune si asa.De ce sa nu obtin acelasi lucru la un pret mai mic?

9. Ce trebuie sa aiba un magazin ca sa te atraga?
Sa aibe un aer aparte,sa fie aranjat si vanzatorii sa para plini de viata,nu sa fie niste sictiriti ambulanti.

10. Ce magazine ti se par respingatoare?
Oho..multe.In general cele in care vanzatorii iti stau in cap si-ti urmaresc fiecare miscare.

11. La ce articol ajungi de fiecare data cand faci cumparaturi?
Tricouri.

12. Ce nu-ti place sa cumperi desi stii ca acele lucruri sunt indispensabile?
Pantaloni,pentru ca imi gasesc foarte greu unii care sa-mi place si sa imi si vina.

13. Te deranjeaza sa stii ca si altii au cumparat acelasi lucru ca si tine?
Nu,ma doare in cot sincer.Eu am stilul meu propriu si felul meu in care port un anumit articol vestimentar,si nimeni nu-mi poate lua asta.(a sunat un pic narcisist,stiu)

14. Ti se intampla des sa iti cumperi un lucru iar cand ajungi acasa sa nu iti mai placa la fel de mult?
Uneori,da.

15. La cumparaturi ti se intampla adesea sa....
Sa ajung in fata unui lucru pe care mi-l doream extrem de mult...si sa nu-l mai vreau.

16. Ce faci daca vrei sa cumperi ceva, ajungi la casa pentru a-l plati dar abia acolo observi ca este mult prea scump si totusi ai banii pentru a-l cumpara: renunti la el sau il cumperi?
Renunt si astept sa fie la reduceri:))

17. Daca observi ca ceea ce vrei sa cumperi este ultimul articol dar are un mic defect, intrebi daca ti se face o reducere sau il lasi?
Il las acolo.

18. Dupa cumparaturi, ajungi acasa si observi ca ceea ce ti-ai cumparat are un defect. Ai bonul. Te intorci pentru a-l returna sau iti reprosezi si te gandesti ca e ultima data cand ti se mai intampla acest lucru?
Ma duc si il inlocuiesc sau il returnez in cazul in care nu mai exista dubluri.

19. Descrie in 3 cuvinte felul in care esti tu prin magazine.
Plictisita,nehotarata si grabita.

20. Sfatul tau pentru altii cand vine vorba de cumparaturi ar fi...
Intai testati terenul si apoi mergeti la cumparaturi.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu