Eyelinerul ideal

Am incercat de-a lungul a 3-4 anii diverse eyelinere si tusuri,de la toate marcile-si mai scumpe si mai ieftine.Bai si unul n-am gasit care sa ma satisfaca complet.Tot timpul le gaseam cate un defect; curgeau,se intindeau,era un negru prea sters,era prea glossy,nu se mai curata,se curata prea usor.Sau poate sunt eu prea pretentioasa.
In prezent detin vreo 3 eyelinere si 4 tusuri.Si da,nici unul nu-mi place intru totul.

O sa le iau pe rand,si sa-mi vars oful despre fiecare.

In primul rand am 2 tipuri de eyelinere de la Avon,2 creioane retractabile si unul cu un smudge-thingie in capat.


Ce nu-mi place la ele?Nu e negrul ala intens intens pe care il caut,si se intinde..Poate cu baza nu s-ar intinde asa tare,dar fara baza...Ye-haaau,rodeo la ochii mei.Parca se bat care sa plece mai repede si sa ma jegareasca la ochi sa arat dubios.
Nu prea imi plac..Unul din creioanele retractabile,editie mai veche,era foarte bun.Dar s-a terminat iar astea care au aparut acum nu-mi plac deloc.Negrul iese gri,oare gri-ul cum iese?

Mai am si un binecunoscut creion negru Ada,cu toate le stim.Sunt mici,sunt dragute,sunt ieftine,al meu e pe terminate si n-am mai gasit negru nicaieri,nici de-a dracu.
Ah,si nici sa nu incep cu dermatograful Farmec,a waste of space,time,money and wood.









Si acum sa incep cu tusulete mele,colectia grandioasa si turbata.
Am un tus Avon,il mai am pe cel albastru,cel negru l-am zburat de mult,nu era bun de nimic.Cel albastru e ok dar il folosesc mai rarut,nu stiu de ce.Poate pentru ca nu pot pune nimic peste el,macar putin negru in colt?Oricum,l-am luat la oferta,nu-mi pare rau,il folosesc la ocazii.Este mandrul aista,cu culoare faina si sticluta adorabila.




Apoi urmeaza tusul w7

Sigur,e dragut,e mare,are 8 ml,are penita tip carioca,are finish-ul ala glossy si e waterproof.Dar nu stiu,nu ma mai incanta asa tare ca la inceput.Poate e din cauza finish-ului mai glossy asa,eu caut un negru negru mat.Oricum,are nota 10 pentru rezistenta.Fara nicio baza,domnul tus w7 a rezistat doar vreo 30 de ore la ochii mei.Si vorbesc serios.M-a tinut o zi intreaga,o noapte alba si a doua zi dimineata la cafea.Se stersese f putin pe margine,in sensul ca nu mai era linia dreapta,dar l-am dat jos de tot ca ma enerva.

Urmeaza nenea tus de la Gosh.

Am mintit un pic,asta nu e negru,e gri.Dar e un gri mat,placut,as putea spune ca e un dupe pentru Stila Smudge Pot ,nuanta gri,din ce am vazut de pe net swatches and stuff.Pe net scrie ca e long-lasting,desi nu e waterproof,dar fara baza dupa cateva ore incepe s-o ia pe tarlaua comunala.Dar cu baza,e baiat cuminte,sta la locul lui si merita.Ii dau asa un 8.

Apoi,mai am un tus de la Golden Rose.


Dar e negru mat,nu cu sclipici.Nu am gasit alta poza pe net.Ce parere am despre el?Meh,meh..nu prea imi place,are aplicatorul ciudat,se aplica ciudat,trebuie sa dau de 15 ori ca sa fie o linie continua si de aceeasi culoare.Nu il recomand nimanui.Il mai folosesc in combinatie cu creion negru,ca doar asa se vede bine.

Annnnd,last but not least,ultra-cunoscutul tus Flormar.E ok,imi place ca e mat,long-lasting*cu o baza adecvata*,darrrr i-am gasit si lui un defect si anume aplicatorul.Eu prefer aplicatoarele tip carioca.Dar m-am obisnuit cu asta,imi place ca pot sa imi fac coditele mult mai usor.Dintre toate,negrul asta imi place cel mai mult.De-ar fi si waterproof ,aiaiai,as fi cea mai fericita.Dar ma multumesc si cu el asa.

Si cam asta e colectia mea de spoiala neagra pentru ochi.Voi ce tusuri/creioane dermatografe preferati?

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Eu folosesc creioanele doar pentru conturul genelor, de obicei trasez linii subtiri si le smudge-uiesc cu fard.
    Am un creion gri de la Miss Sporty si unul no-name luat din Obor, maro. Amandoua isi fac treaba decent.
    Pe cel maro va trebui sa il inlocuiesc curand, am luat unul maro de la Ada, dar este mai degraba pretabil pentru buze, e prea deschis si cu o tenta caramizie.
    Folosesc creion negru (Farmasi) doar cand am un eveniment mai deosebit.
    Cam atat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dinalea retractabile de la Avon am si eu. Cel mai mult imi place maroul.
    - si tusul w7 il am si e feeenooomeenal. un singur minus ii dau pentru aplicator, prefer pensulita.
    pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. deci ala w7 ma cam tenteaza:) eu am folosit yr care mi-a placut, flormar.. la el nu`mi place sa tre sa astepti putin sa se usuce.. am avut oriflame si avon care nu`mi placeau ca nu erau blackest black...hmm, eu creioane nu prea folosesc (oily lids here).. au mai foat dar nu mai tin minte :D

    RăspundețiȘtergere