Demachiant Garnier pentru ten mixt

L-am achizitionat din Carrefour acum ceva vreme,pentru ca era la oferta si primeai lotiunea tonica gratis si mi-am zis ca am si eu parte de un chilipir,demachiantul meu fiind pe terminate.Si prost am gandit.
Nu-l recomand pentru ochi in niciun caz,deoarece la mine mereu se lasa cu lacrimi.
Ce zice producatorul?
"
Ai un ten normal sau mixt si cauti o demachiere usoara, eficienta si care lasa pielea curata si proaspata?

Acest lapte demachiant a fost testat dermatologic si inlatura pana si machiajul puternic intr-un singur pas. "
Bullllll-sh*t,if you ask me.Este bun,curata tot,curata si ochii dar mi'i irita si mi'i inroseste in ultimul hal!Imi vine sa-mi bag un bat in ochi de fiecare data cand il folosesc sa-mi dau jos machiajul de la ochi,asa ca am renuntat si-l folosesc numai pentru fata.
Sunt si lucruri care imi plac la el,cum ar fi faptul ca nu ingrasa pielea si o lasa foarte fina.Iar in combinatie cu lotiunea tonica pielea ramane curata,pregatita pentru aplicarea cremei.
L-as mai cumpara si a doua oara?Probabil ca nu.Nu stiu exact ce as mai putea sa spun despre acest demachiant,poate pentru ca nu m-a incantat mai deloc.Astept sa-l termin si sa-mi achizitionez altul mai de doamne-ajuta.
Cat despre demachierea ochilor...raman la demachianul pentru ochi sensibili de la Yves Rocher,caruia am sa-i fac un review separat.
Voi ati incercat demachiantul Garnier pentru ten mixt?Ce parere ati avut?

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. pe langa faptul ca mi-a starnit o acnee de care nu am avut parte nici in adolescenta si de care abia am scapat cu chiu si vai dupa doi ani de tratamente dermatologice si contraceptive ce as mai putea zice?groaznic!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am folosit acum ceva timp, am avut chiar 2 sticle. Enervanta e unsoarea care ramane pe fata - altfel nu o pot numi. Imi mai si irita ochii uneori, dar deh, copil fiind, nu prea stiam multe, ziceam ca e vina mea si ca am bagat in ochi. E prost oricum, eu acum ma spal cu un sapun pe fata, mai ieftin decat produsul asta, si sunt mult mai incantata!

    RăspundețiȘtergere