Update

Blergh.Mi-am tot promis sa ma ocup mai mult de blogul asta dar am fost plecata pe ici-colo.Am decis sa fac un mic update,sa ma mai tin si pe mine la curent cu ce s-a intamplat.
Am fost sa ma inscriu la facultate,si apoi sa-mi confirm locul.Oficial,sunt studenta la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca,Facultatea de Litere,Specializarea Finlandeza-Engleza.Si sunt mandra de mine!
Dupa ce mi-am confirmat locul la facultate,am facut si o vizita de-o zi la Festivalul Medieval din Sighisoara,unde a plouat in draci si am racit un pic.Booon,toate bune si frmoase pana acum.Am mai stat pe acasa vreo 2 saptamani timp in care a fost sora mea in vizita-no time for za internetz.
Apoi,de vreo 2 saptamani jumate incoa ma plimb ca ultima apucata.Am fost in Vama Veche si 5 zile n-am stiut ce-i ala itnernet sau viata normala.Mi-am distrus programul de somn,dar nu-mi pare rau.Am trecut pe acasa doar sa-mi schimb bagajul si apoi am plecat in Cluj pentru concertul Iron Maiden!
Si a meritat sa stau in tren 7 ore +9 intarziere,si sa ajung in Cluj si sa o iau razna.Concertul a fost bestial,demential,am urlat ca ultima dementa,am facut amigdalita din nou!!!Dar a meritat sa stau la coada de la 6 ore ca sa-i vad pe Iron Maiden si sa am loc in al 4-lea rand,central,sa-i vad atat de aproape.Ii mai vazusem si in 2008,dar am stat destul de departe,nu stiu,acum dupa ce am stat in fata parca atunci nici nu s-a simtit ca a fost concert in 2008.
SI dupa toata experienta asta minunata,am poposit prin Bucuresti vreo 2 zile sa-mi revad un prieten ce pleaca din tara si sa ma relaxez.Din nou-no internetz for mi.

Si acum sunt acasa,si ar trebui sa scriu niste review-uri zilele astea.Si am sa le scriu.Promit.

Toate cele bune.

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Chiar a meritat concertul :)

    Am stat chiar la gard si am avut norocul sa plec cu o pana de la Dave Murray :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai venit la Cluj :) o sa iti placa orasul nostru crede-ma :) concertul a fost nice si pt cei ce nu l-au vazut...eu una l-am auzit de pe geam :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun venit in Cluj :*:*:*Ne bucuram sa mai avem o membra a blogosferei printre noi ardelenii :)) :X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere