Review: Demachiant Apivita

Hello!

Ce mai faceti? Din nou am lipsit, si nu am nicio scuza, stiu. Inca incerc sa ma obisnuiesc si cu programul de la lucru si cu timpul liber, dar incet sper sa imi revin.

Am fost si plecata  pana acasa cateva zile, cu ocazia concertului Iron Maiden, care a fost demential! Din punctul meu de vedere, a fost cel mai bun spectacol al lor de pana acum sustinut in Romania.Poate am simtit si totul mai intens avand in vedere ca am stat foarte in fata, insa pot sa spun ca aveam nevoie de o febra musculara sanatoasa. Pentru perioada urmatoare nu am nimic special programat, "concediul" fiind saptamana urmatoare, la un festival de muzica. Desi ma gandesc cu groaza la caldura ce va fi, ma bucur ca voi face parte din familia participanta la festival, pentru al treilea an la rand. Daca o sa doriti sa va povestesc despre festival intr-o postare separata, sa-mi lasati de stire in comentarii si voi pregati cat mai multe poze.

Astazi vreau sa va vorbesc despre demachiantul de la Apivita cu lavanda si masline. L-am inceput acum aproximativ o luna, si am avut timp sa imi formez o parere solida despre el.

\
Produsul vine ambalat intr-un recipient cu pompita, iar o singura apasare a pompitei este mai mult decat suficienta pentru a demachia intreaga fata, inclusiv machiajul ochilor. Desi nu sunt adepta acestui tip de demachiant, l-am incercat de cateva ori si am fost multumita de rezultat, deorece a fost nevoie sa revin foarte putin in zona ochilor pentru a curata urmele de rimel. Dar aici este vina mea, deoarece mi-a fost frica sa insist in zona ochilor de teama sa nu ma usture- nici vorba de asa ceva! 

Produsul in sine este destul de dens, si odata aplicat si masat pe fata face o spuma consistenta care elimina impuritatile si urmele de machiaj. Un singur defect i-am gasit, pe langa pretul piperat, si anume ca se curata un pic greu de pe fata si uneori simt ca trebuie sa insist pentru a-mi simti fata complet curatata.

Ce imi place:
-senzatia pe care o lasa pe ten
-mirosul discret
-nu mi-a provocat nicio iritatie sau eruptie acneica
-curata machiajul eficient

Ce nu imi place:
-pretul destul de piperat
-faptul ca se curata un pic greu de pe fata

Voi ati folosit pana acum acest demachiant? Ce tip de demachiant preferati?

Acum la final va las si o poza cu ultima mea achizitie, si anume o rochita cu o pisicuta pe post de model.

 Si desigur, o poza cu domnisoara Penny intr-un moment de "ma iubesti oricum, dar acum mai mult ca niciodata, prin urmare ma vei tine in brate"

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu