From Romwe with love, part I

Hello!

Ce mai faceti? Asa cum v-am anuntat in weekend, pe pagina de Facebook, de astazi voi incepe o serie de postari in care va voi prezenta achizitiile mele de pe Romwe.

Prima data vreau sa va prezint colantii pe care ii detin, care sunt in numar de trei.

Prima pereche este modelul denumit Burning Fire. I-am purtat de cateva ori si mereu am primit complimente.


 Cea de-a doua pereche are un fulger. Fiind asa "electrici", am ales sa-i port in special cand am fost la concerte sau la vreun party cu muzica electronica, insa nu m-am ferit sa ii port nici in zilele insorite de vara.
 Cea de-a treia pereche are un model mai exotic, i-as spune eu, sau oriental, insa mi-au placut foarte mult. I-am purtat in zilele in care am simtit ca am nevoie de putina culoare si veselie.
Si acum ca vi i-am prezentat, sa va si vorbesc un pic despre ei. Materialul nu este cel mai stralucit, in sensul ca atunci cand ii iau pe mine se intinde si devine usor transparent... Insa eu sunt adepta principiului 'colantii nu ie pantaloni" si intotdeauna ii port cu tricouri lungi sau cu rochite.Avantajul acestui material mai dubios este ca pot fi purtati cu usurinta vara, deoarece nu te topesti si nu te simti ca "in sauna"

Inca ma mai uit la colantii de pe site, si tanjesc dupa cateva perechi, dar nu stiu daca imi voi mai achizitiona, deoarece am observat ca si in multe magazine cu lucruri chinezesti se gasesc colanti cu tot felul de modele, si sunt din bumbac.

Voi aveti vreo haina cumparata de pe Romwe? Cu ce ati asorta colantii?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu