Empties of June

Hello!

Ce mai faceti? Eu imi petrec timpul in casa deoarece am reusit sa racesc foarte urat si ma simt ingrozitor de 2 zile. Mi-am petrecut weekendul in pat si m-am delectat ieri cu cateva episoade din Gilmore Girls(toate serialele la care ma uit sunt in pauza asa ca revad seriale care mi-au placut) si cu o portie de tortellini cu spanac si branza. 



Am zis ca ar trebui sa va vorbesc despre ce produse am terminat in ultima perioada, si nu numai. 

 Demachiantul bifazic de la Balea l-am cumparat deoarece nu se gasea cel de la Farmec. Imi place, l-am recumparat, insa doar pentru ca urmeaza sa calatoresc si nu prea am avut timp sa il caut pe cel de la Farmec. Cred ca se ascunde de mine, si nu inteleg de ce.
 Gelul de la dus Balea Young cu miros de mere coapte a fost demential, mi-a placut la nebunie, insa abia asteptam sa-l termin deoarece mi-am achizitionat un nou gel de dus, pe care o sa vi-l prezint intr-o postare separata. Nu am foarte multe de spus despre el, un gel de dus normal, insa m-a atras mirosul si imi placea ca se pastra pentru o scurta perioada pe piele.
 Gelul pentru curatarea fetei de la Anian mi-a placut foarte mult, mi-a ajutat tenul si l-a protejat de eruptiile acneice cu care obisnuiam sa ma confrunt in perioada rece. Nu stiu daca il voi cumpara, deoarece exista alternative mai ieftine cu aceleasi efecte.
 Gelul pentru igiena intima de la Bourjois. L-am achizitionat pentru ca era la oferta si aveam nevoie de un astfel de produs. A fost bun, mi-a placut mirosul, insa abia asteptam sa scap de el deoarece prefer gelurile intime fara miros.
 Si aici intervin cateva mentiuni non-cosmetice. Prima dintre ele este Coca-Cola Cherry. Pretul este destul de piperat, insa tocmai imi terminasem de scris licenta si am vrut sa ma rasfat. Cu siguranta nu voi recumpara acest suc, in special ca am decis sa renunt la sucuri acidulate, si eu voi fi mereu o fana Pepsi. Pretul a fost de 7,99.

O alta mentiune este faptul ca sunt absolventa. Am reusit sa trec prin 3 ani de facultate, sunt integralista si ramane doar sa imi dau licenta. Da, din pacate, datorita unei nepotriviri de opinii nu mi-a fost permisa sustinerea licentei si sunt nevoita sa astept pana in Februarie. La sfatul parintilor mei, am decis sa profit de acest ragaz si pe langa locul de munca, ce imi permite sa stau in continuare in Cluj-Napoca, voi pleca lunar intr-o mini-excursie. Lunile Iulie si August sunt ocupate de 2 mini vacante: una la concertul Iron Maiden, si una la un festival in Alba-Iulia, insa in Septembrie planuiesc o mica escapada pana in Budapesta, iar in Octombrie voi vizita orasul Bruxelles (tot pentru un concert). Pana la urma, cred ca depinde doar  care parte a paharului decidem sa o privim. Nu pot sa spun ca nu am fost trista din cauza faptului ca un an sunt nevoita sa stau pe tusa, insa faptul ca lucrarea mea de licenta a primit doar cuvinte de lauda din partea profesorilor, in ciuda faptului ca nu am prezentat-o, pe mine nu poate decat sa ma bucure si sa-mi arate ca cineva chiar mi-a apreciat munca. 

 



Voi ce produse ati mai terminat in ultima vreme? Ce planuri de vara aveti? 

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu