Review: Tus de ochi Benecos Natural Black

Hello!
Pentru ca am tot lipsit in ultima vreme,si pentru ca am ceva produse carora le-am promis de mult timp un review, astazi vreau sa va vorbesc despre tusul de ochi Benecos.
Descrierea oficiala:
"Tus de ochi usor de utilizat, pentru linia si conturul ochilor tai. Bun transfer de culoare, usor de aplicat – pentru momente intense!
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG."

Tusul vine intr-un ambalaj micut, iar capacul in care se gaseste aplicatorul este destul de lung, ceea ce faciliteaza aplicarea tusului. Aplicatorul din pacate nu mi se pare foarte bun, poate nu sunt eu obisnuita, insa linile trasate cu ajutorul lui sunt un pic prea groase pentru gustul meu. Probabil cineva care prefera un machiaj mult mai dramatic se va intelege mult mai bine cu acest aplicator.

Ca si culoare, negrul este destul de intens, iar la capitolul rezistenta, daca este ajutat de un primer, sta mult si bine la locul lui. Consistenta produsului este numai buna, nu este nici prea lichid, dar nici prea uscat.

Ce imi place:
-ambalajul
-intensitatea culorii
-rezistenta(desi aici cred ca ajuta si primerul)

Ce nu imi place:
-aplicatorul
-pretul: la pret intreg,produsul costa 65 de lei, insa acum poate fi gasit AICI la oferta, pentru doar 35 de lei


Il  recomand? Nu stiu ce sa zic. Daca va doriti neaparat un produs natural, da, il recomand, este foarte bun, insa exista alternative la fel de bune sau poate chiar mai bune la preturi mult mai mici. O sa va vorbesc zilele urmatoare.

Pana atunci, nu uitati de concursul Titania care se incheie in aceasta seara. 

*Produsul a fost primit spre testare. Parerea exprimata in acest review este sincera si bazata pe experienta mea cu produsul.*

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu