Review: Lush Celebrate Lip Tint

Hello!
In primul rand trebuie sa imi cer scuze pentru absenta prelungita din ultima vreme. Din pacate, nu mai am atat de mult timp liber din cauza facultatii: proiecte,teme, foarte mult de invata si mai nou, scoala de vara. Am fost acceptata la scoala de vara in Finlanda, si voi petrece toata luna iulie in orasul Vaasa. Sunt foarte incantata si este o realizare foarte mare pentru mine, insa imi va manca mult timp sa rezolv cu hartiile si cu biletele de avion si tren. O sa incerc sa postez si pe blog, cel putin o data pe saptamana, ca sa nu ramana in aer.
Astazi vreau sa va povestesc despre balsamul de buze colorat Celebrate, de la Lush.

Pe cutie scrie Lip Tint, insa culoarea se estompeaza destul de repede, mai ales daca mancati sau beti ceva.
Produsul vine ambalat intr-o cutiuta mica metalica, are culoarea roz si pe deasupra are presarate niste bombonele pe care eu am decis sa le dau la o parte de la inceput ca sa nu ma incomodeze pe parcurs. Balsamul are o culoare roz foarte placuta care nu se pierde odata aplicat pe buze, insa nici mirosul nu trebuie ignorat. Miroase a bomboane si mai ca iti vine sa il gusti. Cine ar rezista? Doar arata ca vata de zahar intr-o cutiuta adorabila.
Ce imi place la acest produs:
- modul de prezentare
-textura si consistenta-  este foarte usor de aplicat
- culoarea si mirosul
- e nevoie de foarte putin produs pentru a-ti colora buzele

Ce nu imi place:
- modul de aplicare: stim toate ca nu este foarte igienic, din pacate
- pretul : din pacate,produsul nu se mai afla pe site fiind editie limitata, insa am vazut ca celelalte produse pentru buze coste 35 de lei. Un pret destul de piperat care nu este accesibil oricarui buzunar.

Recomandat? Daca aveti bani de dat pe un balsam de buze vegan, desi exista si variante mai ieftine. Totusi, este un produs care imi place enorm si il folosesc cat de des posibil.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu