Fond de ten Vichy Normaderm Teint-Prima impresie.

Am castigat acest fond de ten pe blogul Camelcutzei,in cadrul concursului organizat de cei de la Vichy si l-am primit acum 2 saptamani prin curier si de atunci am avut ocazia sa-l folosesc de cateva ori,inclusiv cate o zi intreaga (de la 8 dimineata pana la 9 seara ).
Nuanta este 15-Tres Clair Opal daca nu ma insel si in mod surprinzator mi se potriveste.Poate este o idee mai inchisa decat tenul meu,dar e insesizabil.De intins se intinde bine dar trebuie sa am grija ce crema folosesc sub el,altfel face cocoloase si ma enervez si il dau jos.Cu o crema adecvata sub nu am nicio problema sa il intind si chiar se vede foarte natural.Ca rezistenta,e ok.Se cam ia pe telefon,recunosc,si aici primeste o biluta neagra,dar pe haine nu mi s-a curatat si nici nu a facut dare dubioase,deci compenseaza pentru faza cu telefonul.
Ca grad de acoperire..as zice mediu,dar nu am folosit niciodata un fdt cu grad de acoperire mare,deci nu as avea cum sa-mi dau seama de diferenta sincer.Imi place ca nu se vede ca o masca si nici nu s-ar vedea ca as purta fond de ten,imi acopera petele rosii si nu imi astupa porii.Cat despre cosuri,nu stiu ce sa zic.Probabil ca ar fi disparut si singure,asa ca nu stiu daca le-a grabit vindecarea sau nu.
Cat despre reglarea sebumului sau impiedicarea aparitiei luciului pe fata,eu am fost multumita.Nu mi-a lucit fata,nu s-a simtit tenul gras si nu am folosit pudra toata ziua.
Nah,ca prima impresie,sunt multumita de fondul de ten,dar am sa-l mai folosesc o perioada pana sa ma pronunt definitiv.

Voi ce fonduri Vichy ati incercat?Ce parere aveti despre ele?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu