Beauty Bloggers Meeting Cluj- no.1

Hello!

Ce mai faceti? Eu sunt foarte prinsa in treburile cu scoala, din pacate, insa am zis ca trebuie sa imi fac timp sa va povestesc un pic despre intalnirea ce a avut loc sambata.
Anca si Laura  au avut bunavointa, si-au rapit din timpul lor si au organizat o intalnire cu toate bloggeritele din  Cluj-Napoca, insa am avut si o invitata speciala, Ioana, venita tocmai din Iasi pentru aceasta intalnire.
Ce am facut mai exact la aceasta intalnire? Ne-am adunat, o mana de fete, ne-am "parcat" la masa si ne-am pus pe vorbit: ne-am prezentat fiecare, am vorbit despre blogurile noastre, am povestit, ne-am cunoscut mai bine, am baut cate ceva si totul s-a incheiat cu o sesiune prelungita de poze si discutii diverse.
Dar asta nu a fost tot! Dragele noastre organizatoare au avut grija ca pe langa a ne simti bine si cunoaste, sa fim si cadorisite, oferindu-ne fiecare cate un goodie bag plin de bunatati! Si ce bunatati!

Per total a fost o zi reusita, si sunt foarte incantata ca am avut ocazia sa cunosc fetele din spatele blogurile pe care le citesc, si sunt sigura ca voi incepe sa citesc si blogurile celorlalte fete. Nu pot sa spun decat ca sper sa fie cat mai multe intalniri, si sa le multumesc fetelor pentru efortul lor si pentru  ceea ce au realizat. Jos palaria in fata voastra :)

Va las mai jos cateva poze de la intalnire, si o poza cu faimosul si generosul goodie bag!













Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu