Mic ramble+ castigatoare giveaway

Hello!

Tot promit ca o sa postez, si nu reusesc nicicum sa ma adun ca sa scriu o postare. Am facut cateva poze,deoarece voiam sa fac o postare zilele trecute,mi-am pierdut pozele de pe card pentru ca a trebuit sa il resetez. M-am enervat, am renuntat la orice idee de a posta ceva, si cand mi-a revenit cheful, am observat ca nu pot face nicio poza deoarece este innorat non-stop. Asa ca am avut niste zile minunate, in care mi s-a rupt adidasii si au inceput si bocancii sa se rupa...asta pe langa problema pe care am avut-o cu aparatul.

In alta ordine de idei, au fost 36 de inscrieri valide la concurs, dar una dintre fete m-a rugat sa ii anulez inscrierea deoarece a castigat pe un alt blog. Un gest frumos, care m-a facut sa inteleg ca mai sunt si oameni cinstiti inca printre noi.
Random.org a decis ca peria Tangle Teezer merge la....


Astept un mail de la tine pe adresa lestie.blog@gmail.com cu datele de contact pentru a-ti trimite premiul.

Si asa,ca un mic sondaj, ce review ati dori sa cititi mai intai pe blog? Stiu ca v-am mai intrebat,dar intre timp am cam pierdut sirul...Optiunile ar fi:
-lentile de contact
-apa micelara Bioderma Sebium H2O
-Sebium PoreRefiner
-fond de ten

Astept raspunsurile voastre!

Pe maine,sper...caci am promis un review cuiva,si trebuie sa ma tin de promisiune. Pana una alta, il cunoasteti pe micul,marele Ian, asa ca va las in compania lui, facand ce stie el mai bine: nani!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu