Review: BRTC Blemish Recover Balm

Video review in English Below

Salut!
Ce mai faceti? Am revenit si astazi, cum v-am promis aseara, cu un review pentru un BB Cream. Sunt sigura ca ati mai auzit despre aceste produse si ati citit foarte multe review-uri. Blemish Recover Blam de la BRTC este special creat pentru tenul cu probleme, si promite sa ajute tenul sa se regenereze.


 Are un ambalaj simplu, alb cu albastru, iar produsul pe care il gasiti in interior este destul de dens. Aplicarea mi se pare destul de igienica, iar ambalajul este foarte flexibil, ceea ce nu va crea probleme in scoaterea produsului din ambalaj.
 Cum am mentionat si mai devreme,produsul are o consistenta densa, iar o cantitate mica este suficienta pentru a acoperi toata fata. Culoarea este putin rozalie, insa se adapteaza perfect culorii tenului. Nu cred ca ar fi potrivit pentru cineva cu tenul inchis la culoare, ci mai degraba cuiva cu un ten deschis sau mediu.
 Produsul are o acoperire medie spre mare, in functie de cat produs doriti sa aplicati. Se poate aplica si in mai multe straturi, pentru o acoperire mai mare, fara sa ofere un aspect ca de masca. Am incercat sa suprind in poza gradul de acoperire, si am trasat o linie cu un eyeliner negru, peste care am aplicat produsul


Produsul are un finish dewy, cam ca toate BB cream-urile, insa se poate rezolva cu o pudra. Rezistenta este destul de mare, in jur de 6 ore fara pudra, dar si peste in cazul in care folositi pudra. Este un produs destul de rezistent la transfer, rezista bine si pe ten.
Cat despre efectele asupra cosurilor, pot sa spun ca nu mi-a cauzat alte cosuri, iar pe cele care le aveam nu le-a agravat. Eu oricum intervin in cazul in care imi apar cosuri cu o crema anti-imperfectiuni. 

Per total,este un produs foarte bun, desi are un pret cam piperat: 35 de dolari pentru 40 de ml de produs. El poate fi gasit pe www.brtcstore.com 

Versiunea in engleza: 

Voi ati folosit pana acum BB Cream? De care, si ce impresie v-a lasat?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu