TAG:Get to know me

Tot circula de cateva zile,asa ca m-am decis sa il fur si eu si sa raspund la intrebari.

1. Ai fost numită după cineva?
Nu din cate stiu eu.

2. Când ai plâns ultima dată?
Acum o saptamana.M-a enervat un profesor si am inceput sa plang ca sa nu-l injur.

3. Ai copii ?
Uhm..do pets count?

4. Dacă ai fi altă persoană, ai fi prietenă cu tine?
Cu greu,dar da.

5. Ești sarcastică?
Tihihihi.Biensur.

6. Vei face bungee-jump vreodată?
DAAAA!Ador tot ce tine de sporturi extreme.Nu as lasa o tarantula sa ma atinga,dar as sari cu coarda fara sa ma gandesc de 2 ori.

7. Care sunt cerealele tale preferate?
Fulgi de porumb.Cat mai ordinari si mai simpli.Am ramas cu traume de mica.

8. Care e primul lucru pe care-l observi la oameni ?
Sincer?Dintii!Mereu observ dantura la cineva,nu stiu de ce.Apoi imediat ochii.

9. Ce culoare au ochii tăi ?
Hazel-Green-Yellow.Depinde cum vor ei sa fie.

10. Scary movie sau happy endings ?
Scary movie.Happy endings nu exista irl.

11. Aromele preferate ?
Cocos,vanilie,scortisoara.Ce distruge ficatul mai repede:))

12. Vară sau iarnă ?
Ambele,desi prefer iarna.

13. Computer sau televizor ?
Computer!

14. Unde ai fost cel mai departe de casă ?
Nu stiu.Grecia?Polonia?Una din ele.

15. Ai vreun talent special ?
Pot invata foarte usor o limba straina daca am contact destul de des cu ea.Fara reguli gramaticali,sorry ethic!Si am orientare in spatiu foarte buna.Si's si al dracului de modesta,aparent.

16. Unde te-ai născut ?
Ploiesti..Cah.

17. Care sunt hobby-urile tale ?
Muzica,citit,muzica,mitologie,muzica,tot ce tine de nordul Europei,muzica.Muzica!

18. Ai vreun animal de casă ?
Da.Cateva pisici si 3 catei.

19. Filmul preferat ?
Hm.Se schimba from time to time.Låt den rätte komma in (2008)imi place foarte mult.Pacat ca l-au copiat scumpii de americani.Si mai sunt cateva.

20. Ai frați / surori ?
Da,o surioara mai mare si un fratior si mai mare.

21. Ce vrei să fii când vei fi mare ?
Nu stiu daca e un job,dar mi-ar dori sa fiu platita ca sa calatoresc si sa adun povesti populare,retete culinare,istorii din punctul de vedere al oamenilor.

22. Când a fost primul slow-dance și care a fost cântecul ?
_______________

23. Care sunt filmele care nu îți plac ?
Cele de actiune.

24. Numește 3 YouTuberi / Bloggeri pe care ți-ar plăcea să-i cunoști personal !
Ray William Johnson-ca sa-i spun ca-i pitic; Lasse Gjertsen ca sa fac un clip cu el si Dave Days ca sa-mi cante o melodie:D

25. Cui dai tagul mai departe ?
Cui pofteste!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu