Pam-pam - Sigur Rós - Starálfur (Heima)

Astazi am decis sa schimb un pic ordinea si sa va prezint inainte de review o trupa care mie imi este foarte draga.
Sigur Rós este o trupa din Islanda si desi au fost definiti ca apartinand stilului post-rock,eu spun ca nu au un stil anume.Dar orice ar fi,mie imi place la nebunie ^^ Ei sunt motivul pentru care eu am sa ma apuc de invatat islandeza,ei sunt motivul pentru care prima mea excursie internationala cu avionul va fi in Islanda!!! Oamenii aceia traiesc in rai,nu au trenuri, au case vechi si chiar au grija si pretuiesc tara lor.

Imaginile fac parte din Heima, un film-documentar despre muzica lor cu imagini tipice islandeze.Vi-l recomand cu cea mai mare placere si ...Audienta placuta!Sper sa va placa si voua.
P.S: Daca va plac chestiile mai ritmate,desi nu pot spune ca ei au ceva mai ritmat,incercati Ágætis Byrjun.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu