TAG 3

Hm,daca tot nu am mai postat nimic,am zis sa fac si eun tag.


3 culori preferate:

-purple
-blue
-dark grey

3 melodii preferate:
Mi-ar fi dificil sa aleg 3 melodii all-time favourites,asa ca aleg 3 melodii care-mi plac foarte mult momentan
Danger Danger- I still think about you
Motley Crue-Girls Girls Girls
Type 0 Negative- I know you're f*cking someone else


3 piese vestimentare preferate:
-leather jacket
-short jeans
-tricouri largi cu umerii goi

3 materii preferate: (liceu/facultate) :
-Mitul Faustic
-Cultura si civilizatie Finlandeza
-Suomen kieli (sau Limba Finlandeza)

3 bauturi preferate:
-pepsi twist cu suc de lamaie proaspat
-bloody mary
-northern bat(ceva cocktail cu vodka cu blue curacao )

3 mancaruri preferate:
-mancare chinezeasca cu pui si taitei de orez si multe legume
-fish sticks
-creveti&cartofi prajiti

3 deserturi preferate:
-ciocolata alba
-milkshake de vanilie
-cacao cu lapte

3 calitati:
-sunt loiala
-sincera
-incerc,nu stiu cat imi iese,sa fiu radicala si corecta

3 defecte:

-lenesa
-aparent ii deprim pe cei din jur cu starea mea
-moody!

3 persoane la care tii cel mai mult:
-nu cred ca pot nominaliza.

3 persoane pe care le urasti:
-nu stiu daca urasc neaparat dar..sunt anumite persoane care pur si simplu imi irita retina si mintea prin exagerarile,minciunile si lipsa lor de tact/inteligenta/*insert good quality here*

3 obiecte la care nu ai putea renunta:
-player
-un siret negru pe care il port tot timpul pe deget
-pisica de plus cu care dorm

3 profesori pe care nu ii suporti:
-C.D.
-J.S.
-*insert name here*
Nu le pot da numele cu totul,dar nu-i suport:)) Maybe they're reading my blog.

3 profesori de gasca:
-profele de la finlandeza
-profa mea de norvegiana
-mai sunt cateva profe si cativa profi foarte ok prin faculta :D

3 baieti simpatici de la tine din facultate:
-
-
-
Sunt la o facultate de fete.Si baietii nostri se comporta ca niste donshoare veritabile.

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:

-ISLANDA!
-Finlanda
-Norvegia

3 dorinte:
-sa ma simt implinita
-sa fie cei din jurul meu fericiti

3 chestii cu care te lauzi:
-Am tricou cu Batman
-Am bocanci Dr. Martens
-De cand is la faculta am slabit 10 kilograme! :))

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci:
-pana de curand nu prea dansam in public.Nici acum nu prea dansez fara ceva la bord:))
-sa imi mint parintii ca sa merg in alt oras/la un concert/la un party
-sa imi cheltui toti banii pe haine.Am preferat sa raman cu gandul la hainute:)

3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut:
-ca m-am nascut in sudul tarii :))desi nu stiu daca tine de mine
-ca am fost prea draguta cu cine nu merita
-ca nu mi-am vazut intotdeauna interesul

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut:
-ca nu ma motivez sa ies din starea mea generala de letargie
-ca nu le-am spus mai des celor dragi cat tin la ei
-ca nu mi-am permis sa fiu sincera cu mine mereu

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu