Stresiune,stresiune,stresiune

Dupa cum bine stim toate, sesiunea(stresiunea) ne distruge viata sociala/online multora dintre noi. Eu cu siguranta nu lipsesc din aceasta categorie!
Examenele ce le am semestrul acesta ma distrug psihic si sunt incapabila sa mai reactionez la orice.De cateva saptamani toti invat ca o dementa si nimic nu se schimba.Pe zi ce trece ma simt din ce in ce mai retardata.
Ca sa va exemplific cum ma comport eu in ultima vreme,va las cu o poza,cu urari de bine si va doresc tuturor BAFTA IN SESIUNE! Celor care nu aveti sesiune, sa va bucurati cat mai mult de vremea de afara!
Va pup si aveti grija de voi!
P.S: M-am inscris si eu in programul de afiliere Sigma.Sper sa primesc pentru voi o pensula si sa o ofer uneia dintre voi intr-un giveaway!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu