Review: Gerovital Stop Acnee,Gel Spumant Antimicrobian


DA!DA!DA! In final un gel spumant care sa faca ceea ce promite! Are ambalaj practic,cu pompita,deci dozeaza perfect cata solutie am nevoie.Este foarte delicat,deci cu usurinta ar putea fi folosit si de persoanele care au pielea sensibila.
Ce-mi place la el:
-curata foarte foarte bine si in profunzime.
-are un miros discret,de plante
-tine foarte mult timp,nu e nevoie de foarte mult produs pentru intreaga fata.Folosit zilnic dimineata si seara,pe mine m-a tinut vreo 3 luni.
-pretul foarte avantajos- undeva intre 12-15 lei,daca tin bine minte
-cantitatea destul de mare-200 de ml*sper sa nu ma insel,nu am flaconul si mine si internetul nu-mi permite sa tin mai mult de o pagina deschisa*
-chiar are efect asupra cosurilor,le usuca si previne aparitia lor.
Ce nu-mi place la el:
-pai..uhm..nimic pana acum.O sa revin cu parerei daca se schimba ceva.

All in all,in recomand tuturor celor care au mici probleme cu cosurile,dar si celor care nu isi doresc sa aibe probleme cu acest mic aspect al vietii cotidiene.
O zi cat mai frumoasa sa aveti,eu ma intorc la invatat acum.

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Si mie mi-a placut tare mult acest gel spumant! Doamne,cred ca fac deja 2 ani de cand nu l-am mai folosit...multumesc ca mi-ai reamintit de el!

    Spor la invatat! Pupici

    RăspundețiȘtergere