Cum sa dormi mai bine si de ce ar trebui sa incepi sa faci asta cat mai repede

Hello,
Astazi am poposit pe aici pentru a discuta cu voi despre ce inseamna sa dormi bine si cum iti influenteaza calitatea somnului viata de zi cu zi.
Inca din liceu am avut probleme cu somnul ( a se citi pierdeam noptile facand orice altceva in afara de a dormi) si acest obicei a continuat si in timpul facultatii, cand stateam treaza pana tarziu ca sa fac proiecte si teme, sau ca sa citesc, si apoi de la 8 dimineata eram pe baricade in sala de cursuri,
Fara indoiala, dupa vreo 5 ani de dormit prost am inceput sa resimt efectele asupra corpului meu. Eram tot mai obosita, tot mai letargica si nu ma puteam concentra foarte bine. Asa ca am decis sa schimb ceva; mai exact mi-am schimbat rutina de dinainte de culcare.
Daca inainte obisnuiam sa stau la laptop sau cu ochii intr-o carte concentrandu-ma sa invat, acum stateam un pic pe balcon cu un ceai in fata si petreceam putin timp pentru mine in tihna, de multe ori cu unul din animalele noastre de companie. In cazul in care aveam o zi lunga la facultate, pentru ca se intampla destul de des sa am cursuri de la 8 dimineata pana la 8 seara, uneori cu 2 ore pauza, cand veneam acasa dadeam drumul la apa in cada, aruncam niste saruri si faceam o baie cu muzica relaxanta pe fundal. Am schimbat si patul in care dormeam, pentru ca simteam ca este un pic tare si din fericire mai aveam un pat in camera pe care il tineam pentru prieteni care ramaneau peste noapte.
Cam asta a fost rutina mea, insa acum ma gandesc daca nu ar trebui sa imi imbunatatesc din nou calitatea somnului, pentru a da randament mai bun la lucru si pentru a-mi putea folosi mai productiv orele din timpul zilei, fara a ma plange ca sunt obosita.
In primul si in primul rand, avem nevoie de o saltea cat mai buna, pentru a ne sustine spatele si a avea o pozitie cat mai comoda cand dormim. O saltea cu spuma de memorie este o alegere foarte buna, spuma de memorie fiind un material cu o structura celulara elastica, ce se adapteaza formei corpului.
Saltele italiene Magniflex sunt confectionate din spuma respirabila elastica, si prin urmare ofera suport sigur si comfort in timpul somnului.

Un exemplu bun este salteaua Comfort Dual .

 
Caracteristici:
 
• Straturile de Elioform® si Spuma de Memorie HD® care asigura un
sprijin ideal atat pentru coloana vertebrala, cat si pentru intregul
corp.
• Sistemul Dual Core asigura doua niveluri diferite de confort intr-o
singura saltea, mai moale sau mai ferma, prin simpla intoarcere a
uneia dintre jumatatile miezului.
• Regleaza temperatura corpului, datorita materialului inovator
Outlast.
• Husa antialergica cu 2 cm Spuma de Memorie HD® si fermoar pentru
o indepartare usoara 

Eu cred ca aceasta saltea ar imbunatati vizibil somnul oricui, si prin urmare ar imbunatati si calitatea timpului pe care il petreci treaz, eliminand senzatia de oboseala si lipsa de concentrare asociata cu aceasta.
Voi ce secrete aveti pentru un somn mai bun?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu