Tag: TMI/ Prea multe informatii

Buna!

Asa cum am promis pe pagina de Facebook ( daca nu ati dat like, ce mai asteptati?), am decis ca este timpul sa revin pe blog, deoarece pauza prelungita si neprogramata a dat nastere unui dor caruia nu am putut sa-i spun nu.
Am decis sa intru din nou in ritm cu o postare mai simpla, dar pe care eu o consider foarte simpatica. Am furat acest tag de la Andreea Balaban, pe care o urmaresc cu mare drag si sunt sigura ca o stiti toate.
Sa-i dam drumul...
1: Ce porti in acest moment?
-Haine? Am un tricou de casa si o pereche de pantaloni caldurosi, si un hanorac pufos.
2: Ai fost vreodata indragostita?
-Da.
3: Ai avut vreodata parte de o despartire teribila?
-Da.
4: Cat de inalta esti?
-Am in jur de 1,75
5: Cate kilograme ai?
-68
6: Ai tatuaje?
-Da, 4 pana in acest moment.
7: Piercinguri?
-Da, am cateva piercinguri in urechi,si un piercing in buza ( pe care nu il mai port, dar nu s-a astupat)
8: OTP? One true pairing - perechea favorita dintr-un film/serial/carte
- Hmmm, e greu de ales aici. Am cateva perechi in minte mereu, dar cred ca voi alege pe Cathy si Heathcliff din Wuthering Heights, desi au o relatie foarte disfunctionala.

9: Serialul preferat?
- Am mai multe seriale care imi plac, cateva dintre ele : Criminal Minds, American Horror Story, Doctor Who, Supernatural, Grey's Anatomy, How to get away with murder. Am facut un tag impreuna cu Stefana  pe aceasta tema. Il puteti viziona AICI
10: Trupe preferate?
-Din nou, sunt foarte multe si din multe genuri muzicale. Voi mentiona The Cure, Joy Division, The Drums, Iron Maiden, Lana del Rey, The Killers.
11: Ceva ce iti lipseste?
-Mancarea de acasa, cu siguranta. Nu cred ca are rost sa mentionez ca imi este dor de familie, de prietenii mei si de Penny.
12: Melodia preferata?
-Hm.. Momentan sunt destul de blocata pe The Cat Empire- Still young si The Killers- Shot at the night.
13: Cati ani ai?
-24, aproape 25
14: Ce zodie esti?
- Capricorn
15: O calitate pe care o cauti la partener?
- Nu stiu, nu caut ceva anume. Imi plac oamenii frumosi ( sa nu se inteleaga ca din punct de vedere strict fizic), fie ca e vorba de prieteni sau de cineva care mi-ar fi alaturi o viata intreaga.
16: Citatul preferat?
- Nu stiu daca am unul. Am anumite expresii care imi plac si le folosesc mai des decat ar trebui.
17: Actorul preferat?
- Imi plac foarte mult Edward Norton si Matthew Gray Gubler. Nu ma pot decide intre cei doi. Si Eddie Redmayne ii ajunge din urma si se va lua la bataie cu ei in curand.
18: Culoarea preferata?
-Mov.
19: Muzica data tare sau incet?
- Depinde de moment. Uneori am chef sa ascult muzica tare, alteori incet. Cred ca undeva la mijloc, sa te poti intelege si cu omul de langa tine.
20: Unde te duci cand esti trista?
- Nicaieri, de obicei nu ies din casa. Sau ies si ma plimb aiurea cu bicicleta, daca vremea imi permite.
21: Cat iti sa faci dus?
- 10 minute, 25-30 daca imi spal si parul.
22: Cat timp iti ia sa te pregatesti dimineata?
- Aici am inclus si procesul de trezire, care pentru mine este odios. Orice se petrece inainte de 10 ar trebui interzis prin lege. De obicei in jur de o ora,o ora si 15 minute, iar asta inseamna trezit, dus, cafea, putin machiaj si facut o gustare pentru pranz.
23: Ai fost vreodata intr-o altercatie fizica?
- Cel mai probabil da, cand eram mica.
24: Turn on?
-  Probabil veti crede ca nu stiu ce vreau de la viata, dar va spun foarte sincer ca am raspunsuri atat de variate la aceasta intrebare, inca nu stiu ce sa aleg. Cred ca muzica, deoarece e un factor definitoriu pentru mine, muzica iti poate schimba starea de spirit.
25: Turn off?
- Nu imi plac oamenii care considera ca au intotdeauna dreptate si ca parerea altora nu conteaza daca difera de a lor.
* Mic disclaimer: am raspuns la cele 2 intrebari anterioare gandidu-ma la orice fel de relationare cu o alta persoana, nu doar la persoanele de sex opus. *
26: Motivul pentru care ti-ai facut blog?
- Hm, aici e mai dificil de raspuns. Dar din pasiune, chiar daca pe parcurs am devenit un pic codasa si am renuntat o perioada. Imi place sa am grija de mine, imi place sa incerc produse noi si imi place faptul ca fac parte dintr-o comunitate prin intermediul careia am cunoscut niste persoane minunate.
27: De ce ti-e frica?
- Desi imi este frica de paianjeni foarte tare, cea mai mare frica a mea este frica de a pati ceva. Nu stiu ce este acel ceva, dar am ramas cu aceasta frica in urma unui accident pe care l-am avut in luna Februarie a acestui an. Asa ca aproape orice as face, am frica aceasta ca ceva mi se va intampla si voi fi ranita, de exemplu, daca merg cu bicicleta, orice scuter care il vad poate sa ma loveasca,sau vin un biciclist neatent si ma loveste si cad, sau imi iese vreun om in cale.
28: Ultima chestie care te-a facut sa plangi?
- Evenimentele recente care s-au intamplat. #colectiv
29: Ultima data cand ai spus cuiva ca il iubesti?
- Cand am vorbit ultima data cu o prietena pe care nu am mai vazut-o de mult timp si de care imi este foarte dor. Ii spun cat de des pot ca o iubesc.
30: Ce inseamna "numele tau" ? Aici era in intrebarea intiala numele de Youtube, dar cum eu nu sunt activa pe Youtube m-am gandit sa explic porecla mea care o folosesc in blogging.
- Cand eram mai mica imi placeau mult cartile lui Anne Rice si cunoscutii au inceput sa imi spuna Lestat, iar o prietena a prescurtat intr-o zi si mi-a spus Lesti. Eu am mai adaugat un e in coada pentru efect et voila.
31: Ultima carte pe care ai citit-o?
- Ultima carte din seria Divergent.
32: Cartea pe care o citesti momentan?
- Acum citesc seria The mortal instruments si The fault in our stars
33: Ultimul serial vizionat?
- American Horror Story si Criminal minds, pentru ca au aparut azi episoade noi.
34: Ultima persoana cu care ai vorbit?
- Stefana si o prietena din Cluj.
35: Relatia ta cu aceasta persoana?
- Prietenie
36: Mancarea preferata?
- Cartofii, gatiti sub orice forma. Cel mai mult imi plac fierti, si sa pun iaurt peste ei.
37: Ultimul loc vizitat?
- Am fost in Utrecht acum 2 saptamani la un concert.
38: Ultimul loc in care ai fost?
- Bucatarie, mi-am facut de mancare.
39: Iti place de cineva/ ai un crush?
- Dr. Spencer Reid din Criminal minds e my all-time crush

40: Ultima data cand ai pupat pe cineva? (am ales varianta mai copilaroasa a traducerii)
- Astazi, cand m-am despartit de o colega de la lucru.
41: Ultima data cand ai fost insultata?
- Nu imi amintesc, probabil s-a intamplat cu mult timp in urma.
42: Aroma preferata cand vine vorba de dulciuri?
- Vanilie, lapte si cocos. O combinatie intre cele 3 ar fi ideala.
43: Canti la vreun instrument?
- Nu.
44: Bijuteria preferata?
- Am un inel simplu de argint primit de la o prietena, si un lantic cu un medalion primite de la tatal meu acum mult timp. Le port intotdeauna.
45: Ultimul sport practicat?
- Se pune mersul pe bicicleta? Merg aproape zilnic pe bicicleta, este mijlocul meu de transport.
46: Ultima melodie cantata?
- Mai fredonez uneori in drum spre lucru muzica, pentru ca e devreme si nu e lume pe strada. Probabil o piesa de la The Cat Empire
47: Replica de agatat preferata?
- Nu am. Nu imi plac conversatiile regizate, ca sa zic asa. Prefer ca totul sa fie mai spontan si nu fortat.
48:  Ai folosit-o vreodata?
- Nu. Nu imi plac replicile de agatat.
49: Ultima data cand te-ai intalnit cu cineva?
- Acum ceva zile, m-am intalnit cu o amica si am povestit.
50: Cine ar trebui sa raspunda la aceste intrebari?
- Oricine doreste !

Sper ca v-a placut aceasta postare si sunt curioasa ce raspunsuri aveti voi. Va doresc un weekend placut, pentru ca este imediat vineri, si sa ne citim cat de curand pe blog!
 Lestie





Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu