Review: Titania - gel racoritor pentru picioare

Hello!
Ca sa continui seria de review-uri Titania, vin in completare si cu review-ul pentru gelul racoritor pentru picioare Titania.

Daca tot au fost caldurile infernale de vara zilele astea, am putut profita la maxim de efectele acestui gel. De ce? Pentru ca este destul de racoritor, chiar daca este nu este unul de foarte lunga durata. Dupa ce ies de la dus este primul produs la care fug.
Gelul are o culoare albastru deschis, este transparent si se absoarbe imediat in piele lasand o senzatie de prospetime si un miros usor mentolat, deloc puternic. Acesta este inca un aspect care imi place la produs- nu are un miros deranjant si este foarte placut. Daca in cazul cremei pentru calcaie nu reuseam sa imi dau seama de miros, aici nu am niciun dubiu.
Ce imi place la acest produs:
- mirosul
-senzatia de prospetime care o ofera
- faptul ca intra repede in piele fara sa o lase lipicioasa

Ce nu imi place:
-mi-as fi dorit ca senzatia de prospetime sa se mentina pentru mai mult timp

Overall, este un produs bun si cu siguranta o sa-mi fie indispensabila pe perioada verii. Voi ati incercat acest produs? Ce parere aveti despre el? L-ati incerca?


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu