Prima impresie: Bioderma Photoderm MAX Ultra Fluid

Hello
Daca tot m-am plans de caldura, inseamna ca trebuie sa imi si protejez pielea cumva.
Nu stiu daca v-am mai spus pana acum insa eu am o piele destul de problematica- sunt alba ca varul si am foarte multe alunite, asa ca nu prea ma pot afisa la soare fara sa ma protejez. De obicei folosesc produse cu SPF cat mai mare si evit sa ma expun la soare, dar pana acum nu am folosit produse speciale pentru fata. De obicei amestecam crema de fata cu o crema cu SPF mare si aia era toata treaba.
De curand, mi s-a oferit ocazia sa incerc noul produs Bioderma, special pentru ten, si mi-a placut.

Am putut sa testez fiecare varianta a produsului- incolor, claire si doree. Primele doua mi s-au potrivit, insa Doree mi s-a parut un pic inchis pentru mine si nu l-am incercat decat o singura data si tin minte ca am intens bine bine la el ca sa nu se vada vreo diferenta intre gat si ten.
Per ansamblu, mi-au facut o impresie buna. Nu mi-au aparut iritatii, tenul nu a reactionat urat, mi s-a parut ca a tinut si sebumul un pic sub control(le-am folosit singure,fara vreun alt produs peste, fara fond de ten).
Creme au o consistenta lichida, se absorb imediat in piele si nu lasa pielea lipicioasa.Cel mai mult mi-a placut varianta incolora, insa si Claire este o optiune buna pentru ca mi-a uniformizat culoarea tenului.
Imi place faptul ca un factor de protectie solara destul de ridicat- 50+, si m-am simtit parca un pic mai in siguranta iesind la lumina cu crema pe fata.
Fiecare mostra mi-a ajuns pentru 2 aplicari. Nu este nevoie de foarte mult produs pentru a acoperi intreg tenul.
Aceasta experienta m-a facut sa ma gandesc serios ca poate nu am suficienta grija de tenul meu si ca poate ar trebui sa acord mai multa atentie.

Pretul  pentru 50ml de produs este de 51 de lei, varianta incolora, si 55 de lei variantele Claire si Doree.
Voi va protejati pielea pe timp de vara? Ce produse folositi? Va tenteaza noile produse Bioderma?
Mie,personal ,mi-au facut o impresie foarte buna.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu