Tu cum iti alegi fondul de ten?

Hello!
Astazi vreau sa vorbesc cu voi despre fondul de ten. De ce spun "cu voi" ? Pentru ca vreau sa stiu voi pe ce criterii va bazati cand va alegeti fondul de ten.
Eu, de exemplu, urmaresc in primul rand particularitatile acestuia: sa fie pentru ten mixt, sa aiba un finish mat, sa  promita rezistenta si gama de nuante sa fie cat mai larga, deoarece eu am pielea deschisa la culoare si cu greu imi gasesc un fond de ten care sa se potriveasca nuantei pielii mele. Ce imi doresc cel mai mult de la un fond de ten, pe langa o acoperire medie, este sa nu imi starneasca acneea, deoarece tenul meu este oricum problematic si fara sa fie starnit de vreun produs pentru ten.
Mai apoi, la primele intalniri, urmaresc daca este fix ceea ce imi doresc: sa imi mentina tenul mat, sa fie rezistent la transfer, sa nu se ia pe haine telefon, sa nu se stranga urat pe ten si cel mai important pentru mine: sa imi mentina tenul curat,fara sa imi provoace aparitia a noi cosuri.

Cei de la Oriflame vin cu o noua propunere pentru noi, si anume fondul de ten EverLasting.


"A obÅ£ine un aspect perfect al tenului, care să reziste întreaga zi, dar să ÅŸi îngrijească pielea – acesta a fost Å£elul nostru atunci când am dezvoltat această inovaÅ£ie. Rezultatul este un fond de ten cu tehnologie care oferă instantaneu un aspect perfect, ultra-rezistent.
Ultra-rezistent, până la 10 ore **
Cel mai avansat dintre fondurile noastre de ten la aspectul rezistenţă – asigură perfecÅ£iune ce bifează cu brio testul de timp. Formula super-rezistentă îşi menÅ£ine efectul de dimineaţă până seara, astfel încât nu mai este nevoie de retuÅŸuri în timpul zilei. Este demonstrat clinic.
**Testat clinic

Rezistent la transfer
Pentru a testa rezistenţa la transfer a Fondului de ten EverLasting, am apelat la Testul Tricoului Alb.
În momentul îmbrăcării unui tricou alb, 91 % dintre persoanele care făcut testul au declarant că nu rămân DELOC urme de machiaj pe haine *.
* Testare pe un eÅŸantion format din 108 femei

Revitalizează, Reînnoieşte şi Protejează, cu Complexul de Reînnoire a Pielii
Dezvoltat de oamenii de ÅŸtiinţă din Institutul nostru pentru Cercetarea Pielii, acest complex reprezintă sinergia perfectă dintre îngrjirea pielii ÅŸi performanÅ£a machiajului.  
Bucură-te de experienÅ£a unui produs multi-funcÅ£ional, cu efecte atât la suprafaÅ£a pielii, cât ÅŸi în straturile mai profunde.  Complexul de Reînnoire a Pielii revitalizează, reînnoieÅŸte ÅŸi protejează pielea+  - pentru a-Å£i oferi îngrijire de ultimă generaÅ£ie ÅŸi optimum de performanţă.
Cu Fondul de ten EverLasting, pielea ta este protejată din interior.
+  Studii in vitro"

Voi cum va alegeti fondul de ten? Ce criterii urmariti?
Raspundeti in comentarii si voi alege una dintre voi sa testeze alaturi de mine noul fond de ten de la Oriflame, EverLasting.
(Deoarece trebuie sa plec din oras, astept comentariile voastre pana maine, 19 septembrie, mai spre seara. Sper sa ma intelegeti si sa nu va suparati pe mine.)

Later Edit:
Am ales castigatoarea cu random.org in cele din urma,deoarece nu m-am putut decide asupra unui singur comentariu. Sper sa nu fiti suparate, pentru ca pregatesc oricum o surpriza pentru voi in perioada care urmeaza!
Comentariul castigator este cel cu numarul 13 (ciudat,se zice ca cifra 13 poarta ghinion). Felicitari,Noa, te voi contacta prin e-mail pentru a stabili toate detaliile.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu