Revicel- Impresii la final de campanie.

Hop si eu cu impresiile finale. Am vrut sa scriu si de-a lungul campaniei, insa m-am rezumat doar la rapoartele trimise pe site-ul Trender.

Sa incepem cu inceputul. Prima intalnire cu crema a fost tumultoasa, simteam ca ma arde, dar in timp m-am obisnuit. Am ajuns sa nu mai constientizez caldura datorata cremei.
Mirosul- la inceput mi-a placut foarte mult, dar pe parcurs ajunsese sa ma deranjeze un pic. E un pic prea iute.
Consistenta si culoarea cremei- consistenta e usoara, nu este o crema grasa, intra repede in piele. Culoarea mi s-a parut un pic ciudata,cand o intindeam pe piele,cum sunt alba, aveam senzatia ca o sa ma pateze, dar nu a fost cazul. Nu-mi place faptul ca oricat m-as spala pe maini dupa, tot ramane iuteala aia pe piele. Am facut prostia sa mananc dupa ce m-am dat cu crema, si desi ma spalasem pe maini, draga mea prajiturica avea un gust un pic cam iute. Dar am trecut cu vederea.

Efecte? Pielea mea este mai fina, si nu stiu sa zic in ce masura s-a diminuat celulita, insa imi place ca pielea mea este un pic mai ferma. Efecte asupra vergeturilor nu pot pronunta, pentru ca eu folosesc ceva separat pentru asta, care cat de cat le mai estompeaza.

Per total? Voi folosi crema pana la sfarsit, si o voi cumpara ca sa ma pot pronunta si in privinta efectelor.
Voi ce parere ati avut despre Revicel?


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu