Wishlist update: Ce-am avut si ce-am adaugat

Daca mai tineti minte wishlistul de acum cateva zile(cred ca e o saptamana), spuneam ca vreau ochelari noi si o pereche de lentile mov. Ochelarii i-am aranjat, m-au usurat de 300 ron dar deh...daca ochii cer, Lestie ofera. Mi-am cumparat niste ochelari pe modelul Buddy Wayfarer- seamana cu modelul clasic de Wayfarer, insa sunt mai rotunjiti si mai femininini; iar ramele mele sunt negru-mat. O sa postez poze cand ii voi ridica de la optica.
Lentilele... astept sa vina si o sa vin cu update-uri. :D I sure hope they're as purple as possible.

Acum...ce-am mai adaugat la wishlist?
1- Imi doresc o paleta cu culori neutre. Am realizat ca am nevoie de asa ceva in arsenalul meu.


2- Un eyeliner sau un tus mai sanatos ^^ Negru taciune. Am realizat ca nu mai am niciunul, si mi-e dor de-o codita. (In poza sunt fostele mele tusuri, pe care le-am aruncat pentru ca expirasera)
3- Niste oje in culori mai pastelate, neutre. Mi-e dor sa-mi pictez unghiile, dar nici nu mi-am adus in Cluj nicio oja.
4- Emily Bronte- Wuthering Heights, in engleza.

5- O pensula de blush fiiiiina si pufoasa.


Si cam asta ar fi tot. Si cu ce-a ramas din primul wishlist. Si-acum ma pun pe strans banuti, ca imediat vine sfarsitul anului, si trebuie sa ma innoiesc si eu,nu?


P.S: Pozele apartin lui Sf. Google.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu