My favourite lipbalms

Daca tot am vorbit de balsamul de buze de la Balea,m-am decis sa fac si un mic top cu toate balsamurile de buze care le ador.Si sunt cateva.
Primul si cel mai bun este cel de la Berlincosmetics*sper ca am scris corect*,din gama Indra.L-am achizitionat de la lifecare si este bio.Are un miros discret de portocale si lasa o culoare usor portocalie pe buze.Din pacate nu am gasit o poza cu el pe net iar camera mea este indisponibila.
Pe locul 2 se afla balsamul clasic de buze de la Nivea.Cam aceleasi calitati ca cel de la Indra,mai putin culoarea si mirosul.Ce nu-mi place la el este faptul ca se topeste foarte usor iar pe perioada verii trebuie sa-l tin in frigider.
3-Cutiutele TenderCare de la Oriflame- le am in 2 variante-simpla si cu caramel.Imi lasa buzele atat de catifelate incat imi vine sa ma pup singura.A little goes a long way asa ca pretul un pic piperat se amortizeaza in timp.Dezavantaj mare-contin si parabeni,asa,vreo 2 la numar.Cat sa ma zgarie pe mine pe creier.
4-Balsamul de buze Baolishi.L-am descoperit pe blogul Hazel to green. Este genial-si are un pret extrem de mic!Doar 3 lei.Eu am varianta cu mere.
5-Balsamurile de buze Agatha Ruiz de la Prada.
6Balsamul de buze Sephora save my lips.
7-Balsamul de buze Nivea cu fructul pasiunii.
8-Balsamul de buze Nivea cu portocale.
9-Balsamul de buze cu aloe vera de la Oriflame.
10-Balsamul de buze OraLabs.Am 2: cu vanilie si pepene.

Cam asta e un top 10 al basamurilor mele de buze preferate.

Share this:

CONVERSATION

1 comentarii: