Cumparaturi luna Ianuarie

Odata cu noul am am decis ca e cazul sa adaug cateva produse noi colectiei mele, ca sa incepem cum se cuvine noul an: cu material pentru recenzii si noi articole. Am profitat de faptul ca a trebuit sa merg prin mall sa caut niste cadouri, asa ca am trecut prin mai multe magazine si am luat cate una-alta.


- Masca de par Elseve Color Vive- am mai avut-o si in trecut si mi-a placut foarte mult, costa in jur de 25 de lei
- Ser Antirid Cien- este acum in teste, cel mai probabil voi reveni cu un review. Pana acum sunt multumita, are ingrediente foarte ok. Mai multe despre aceasta gama a scris Camelia - pretul este de 25 de lei
- Crema nuantatoare cu SPF 50 Gerovital- dupa cum am spus si in articolul cu produse terminate, am ramas fara Bioderma Photoderm Max si cand am vazut aceasta crema mi-a atras atentia- 25 de lei
- Crema de ochi ci acid hialuronic Elmiplant- 11 lei
- Crema Sebo-Reglatoare Purificatoare de la Gerovital- imi place foarte mult, am terminat cateva tuburi in trecut si am revenit la ea cu drag.-15 lei


- ulei de dus Wonderland de la Sabon- are un miros fresh, te energizeaza- 76 lei
- gel de dus crema cu lapte si cocos- inca nu l-am inceput, insa il miros constant. Si a costat doar 4 lei daca tin bine minte
- gel de dus Lactovit- l-am mai folosit in trecut, insa parca am avut alta varianta. Imi place ca lasa pielea foarte hidratata si nu are un miros intens- 15 lei
- lotiune de corp cu ulei de la migdale de la Balea- miroase demential, nu stiu cum sa o descriu. Mi se pare ca miroase a prajituri. Este editie limitata si trebuie sa imi iau si una de rezerva- 7 lei
- lotiune de corp cu pere si ciocolata de la Yves Rocher- la fel ca cea de la Balea, miroase foarte bine si imi pare rau ca nu am achizitionat-o in varianta de 400 de ml- a fost 14 lei.

Daca vreti sa vedeti un review pentru vreunul dintre produse, let me know.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu